Cronica de sfarsit de an

2012 pentru mine… un an ciudat, un an in care s-au intamplat atatea lucruri, incat incercand sa imi amintesc totul nici macar nu reusesc. A inceput oricum la fel de ciudat precum se va termina. Anul acesta am reusit sa vad pentru ultima oara Valea lui Stan, in vechea configuratie,(cu ATGR– ul) am invatat sa caut pe cineva pierdut in avalansa(memorialul Alin TAVA), am vizitat un camin de batrani impreuna cu un grup de motociclisti – un cadrul unei actiuni umanitare(FreeRiders),  am privit pentru prima oara un rasarit – singur fiind pe o plaja pustie, mi-am amintit ce inseamna sa mergi pe munte fara a fi incadrat intr-un monom al unei scoli de ghizi,  am descoperit locuri noi, am revizitat locuri vechi, am baut in Vama cu necunoscuti(chiar am o betie memorabila), am descoperit muzica pe care anterior nu as fi ascultat-o. Am reusit sa ajung la o piesa de teatru(prea putin – comparabil cu anii trecuti) – multumesc Ramona pentru idee, am fost la concerte, am facut poze(din nefericire inca sunt departe de fotografia perfecta), am reusit sa merg voluntar de vre-o doua ori si pe la Muzeul Antipa(multumesc Ramo) si am jucat frunza – cred ca cei de la Ecoxtrem sunt vinovati.Am lipsit de la primul concert al sorei mele – scuze Crisu’. Bineinteles am avut suisuri si coborasuri in ambele planuri: personal si profesional. Ma bucur ca am reusit sa cunosc oameni ca Anisia, Mayer&Cristina, Eros, Flori, Arpad fetele de la travelgirls, Roxana si ca am pastrat macar legatura cu cei cunoscuti anterior(sa ma scuze cei nementionati dar am cunoscut multi oameni anul acesta). Multumesc Irinei pentru ideile de iesiri si nu numai. Retrospectiv cred totusi, ca desi se putea mult mai bine, nu a fost un an asa rau. Sper la ma bine pentru anul ce vine. 

Urez tuturor un An Nou cat mai bun!

La Multi Ani

This entry was posted in Ultimele Aberatii. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

