Visuri…

Imi doresc sa traiesc intr-o tara, in care nu imi iese rusine sa ies pe strada deoarece imi vad conationalii aruncand gunoaiele pe jos. Imi doresc sa traiesc intr-o tara in care, urcandu-ma in mijloacele de transport in comun sa vad oameni zambind si sa nu aud muzica care imi displace(manele gen), ascultata la telefon de niste copii ignoranti, care presupun ca din “combinatii” vor ajunge oameni mari. Imi doresc sa traiesc intr-o tara in care nu sunt initiate campanii in folosul celor loviti de soarta, doar de sarbatori sau cu ocazia alegerilor, o tara in care exista respect pentru cei batrani si respect in general. Imi doresc o tara in care sa fie cunoscuta istoria, istorie care sa nu se repete. Imi doresc ca tara aceasta sa fie Romania…

This entry was posted in Politica sufletului and tagged . Bookmark the permalink.

5 Responses to Visuri…

  1. Inainte sa poata fi pus in practica ceva din ce ai scris tu mai sus, trebuie culturalizata populatia… slabe sanse sa se intample prea curand

    • vladvvlad says:

      Nu sunt slabe sanse, doar ca economia ar trebui sa fie orientata spre pregatirea noilor generatii! M-am saturat sa tot aud “slabe sanse”, “la noi nu se poate”, “traim in Romania si aste ne ocupa tot timpul”. M-am saturat sa vad biserici in loc de scoli si spitale, si in masura in care pot schimba ceva in acest sens(desi inca nu mi-am dat seama cum) voi incerca sa fac asta.

      • sunt de acord cu tine, dar politicienii nostrii sunt in stare sa vanda tara asta cu totul, iar educatia se duce de rapa, piur si simplu Romania nu se afla in punctul asta, mai avem mult de invatat pana sa punem in practica…

      • vladvvlad says:

        Avem de invatat, dar avem o generatie noua care vine puternic din urma, si care imi mentine speranta, si sincer.. si in cei de generatia mea vad oameni care se pot impica si modifica ceva in gandirea si modul de comportament general 🙂

Leave a Reply

