Retrospectiv …. ultimele doua saptamani

ImagineNu am mai scris nimic de cca 2 saptamani. Am fost ocupat, asa ca o sa fac o scurta retrospectiva a ultimelor doua saptamani asa cum le-am vazut(trait) eu.

In primul rand (desi cu mare intarziere) vreau sa va prezint un blog de lucruri hand made. Stiu ca plin internetul de asemnea lucruri, stiu ca la fiecare colt de strada intalnesti asa ceva(mai ales in perioada asta), dar avand in vedere ca o cunosc pe Jo Anna, si stiu ce poate face, va recomand si voua sa aruncati un ochi AICI! Pana si eu am fost impresionat.

Am reusit cu ocazia aniversarii zilei de nastere sa fug din Bucuresti. Am fost pe munte, in Fagaras la Cabana Suru. O recomand oricarui turist care vrea sa se rupa putin din cotidian. Traseul este relativ usor desi lung, nu iti trebuie echipament profi(desi bocancii sunt obligatorii), iar privelistea face toti banii. Cabanierii sunt binevoitori, iar daca esti impreuna cu o gasca vesela, nu poate iesi decat ce a iesit si in cazul meu, o plimbare memorabila.

Am reusit sa ajung si la o lansare de carte: “Raiul lupilor ingeri” de Adrian Sarmasan. A fost o seara cu nume cu greutate in muzica folk si nu numai – incepand cu autorul (despre care spre rusinea mea nu auzisem), si continuand cu Zoia Alecu, Maria Gheorghiu, Eugen Avram, Mircea Vintila, Adrian Paunescu si multi altii. A fost o seara superba, iar daca aveti ocazia sa il ascultati pe Adrian Sarmasan – nu o ratati.  Am ratat din pacate concertul Maria Gheorghe de vineri – lucru pe care il regret.

Am ajuns la o cantare foarte faina in Barul de Folk. Merita urmariti pe Facebook deoarece au niste evenimente reusite, intr-un cadru care evoca spiritul cabanelor din varf de munte, locuri in care nu te poti simti, chiar si intre straini, decat ca intre prieteni.

Cred ca am castigat un premiu la pe blogul Sabinei. ii multumesc pe aceasta cale.

M-am distrat citind-o pe Raluca. intodeauna este o placere sa inveti limba romana intr-un mod distractiv.

Despre marile evenimente care au avut loc in media, nu stiu daca are sens sa vorbesc – ce a fost a fost, s-a discutat si dezbatut, iar concluziile apartin publicului larg. Urmaresc cu destul de mult interes ”Romanii au talent” desi mi se pare repetitiv deja(o sa revin cu un articol documentat corespunzator la momentul oportun). Mai vroiam sa mentionez(ptr ca nici macar pe Facebook nu m-am manifestat foarte mult in sprijinul lor – scuze pe aceasta cale) melodia noii formatii ABCD . Felicitari pentru parcursul de la Eurovision, si asteptam cu interes continuarea.

Si nu in ultimul rand – cu o mare intarziere: La Multi Ani! tuturor domnisoarelor si doamnelor cu ocazia zile de 1 Martie! Fie ca primavara sa va aduca tot ce va doriti.

This entry was posted in Ultimele Aberatii and tagged . Bookmark the permalink.

7 Responses to Retrospectiv …. ultimele doua saptamani

  1. Ai avut două săptămâni destul de pline 😀 Cu ocazia acestui articol, am descoperit un loc care m-ar putea interesa, mai exact Barul de Folk. Am aruncat o privire pe Facebook şi arată altfel decât majoritatea localurilor de acest fel (iar asta îmi place). O să merg şi eu acolo cu prima ocazie.

  2. Raluca Cincu says:

    Ma bucur ca m-ai citit! :* Si eu te-am citit de nenumarate ori si o sa o fac in continuare!

  3. Ra.Luca says:

    Două săptămâni cu adevărat interesante si pline de evenimente

Leave a Reply

