Gusturi muzicale…

Din start mentionez ca nu sunt un profesionist in domeniul muzical, si in al doilea rand, NU am urmarit Eurovision ul de anul asta, deoarece nu ma pasioneaza acest tip de concurs(Eurovision ul in mod special).

Voi vorbi din punctul de vedere al consumatorului de media, si ascultatorului de muzica, care poate intelege intr-un final si ascultatorul de manele, si pe cel de muzica populara si asa mai departe. Nu am urmarit concursul deoarece nu m-au impresionat melodiile prezente in semifinale(cu mici exceptii  – trupa ABCD o formatie care ar fi meritat sa mearga mai departe, si Andrei Leonte – care desi e comercial…  parca mai bine a sunat decat Casa Presei  si/sau marele castigator). Azi noapte urmarind FB ul si Twitter ul am aflat ca a castigat Cezar Ouatu… iar discutiile intense pe cele doua retele de socializare mi-au atatat curiozitatea maxim: Cine este Cezar Ouatu? De prin presa am aflat ca este contratenor, absolvent al conservatorului “Giuseppe Verdi” din Milano…  ca provine dintr-o familie de “muzicanti”  – si cam atat. Si intr-un final(nefericit) am ascultat si melodia castigatoare – “it’s my life” – al carei titlu – initial m-a dus cu gandul la Bon Jovi(fara nici o legatura totusi), dar… din nefericire nu pot spune decat ca este una dintre cele mai slabe melodii ascultate de mine ever. Si acum ma intreb: Cum de a ajuns aceasta “capodopera” care nici macar ca melodie enervanta se pare ca nu imi poate ramane in cap, sa ne reprezinte la Eurovision? Sa zicem ca “publicul” a ales pentru ca aduce oarecum cu Vitas(si asta ca element de altceva – nu neaparat ca voce)? Am tot citit in media on line tot felul de pareri cu privire la aceasta melodie si acest artist. Dar criteriile pe care a fost ales depasesc puterea mea de intelegere.  Am scris la inceputul articolului ca pot intelege si ascultatorul de manele, si pe cel de muzica populara, si in general mai toate stilurile muzicale – fiecare dintre ele reprezentand un nivel de educatie, o cultura, si in general ideea de bun gust in acceptiunea fiecaruia dintre noi. Dar aceasta melodie unde se incadreaza??

Voi sunteti de acord cu acest rezultat?

This entry was posted in Pareri and tagged . Bookmark the permalink.

One Response to Gusturi muzicale…

  1. Raluca Cincu says:

    Răspuns: NU! Fără niciun fel de argumente.

Leave a Reply

