Diminetile mele..

“Diminetile mele sunt albe,

Si sunt goale si reci si pustii”

Versuri… ale unei melodii, pe care probabil le fredonau parintii nostri… dar care mi se potrivesc atat de bine.

Scriu, pentru ca nu pot vorbi, si nu pot vorbi deoarece am reusit sa ii indepartez pe toti cei dragi din jurul meu. Am reusit sa realizez singurul lucru care ma sperie mai rau decat puscaria: sa devin cea mai singuratica persoana din viata mea. Nu ma plang. Nu am dreptul. Acest rezultat este insumarea deciziilor pe care le-am luat de-a lungul timpului, bune pe moment, rele in timp. Si desi stiam ca vor exista consecinte, am luat acele decizii gresite. De ce? Nici macar in fata oglinzii nu ma pot justifica pentru dezamagirile create. Am fost eu. Un “eu” cinic, cu gandul numai la el, numai la castiguri… pe termen scurt. Am fost. Am devenit “eul” meritat… cel care nu are cu cine vorbi (fac exceptie colegii de job –  care nici macar nu ma cunosc), eu, cel care bea seara de seara o bere, aceasta fiind singura “distractie” din ultima luna si jumatate. Muncesc mult, incerc sa invat… cu gandul tot la mine(normal), dar lipseste ceva – factorul social. Lipsesc tocmai oamenii pe care i-am indepartat… si care imi ofereau echilibrul necesar unei vieti normale. Si repet… nici macar nu ma plang. Vorbesc pe blog. Deoarece simt nevoia sa urlu. Si nu m-ar auzi decat peretii.. Mi-e dor de oameni… mi-e dor de viata… momentan nu am voie.. dar sper ca va veni un moment.. in care sa pot sa imi cer scuze…  si sa merg mai departe…

Dar nu inca… imi va mai lua ceva timp…

Pana atunci, “diminetile mele sunt albe”

Astept albastrul.

This entry was posted in Politica sufletului. Bookmark the permalink.

One Response to Diminetile mele..

  1. Te iert de pe acum :))

Leave a Reply

