Alegerea mea

A venit si momentul sa caut o masina noua. Greu moment. Incep sa inteleg femeile care stau in fata unui raft plin de perechi de pantofi si nu se pot decide. Pentru ca tot cautand mi-am dat seama ca exista zeci, daca nu sute de oferte pe piata auto. Alege!

Asa ca m-am decis sa caut in baza nevoilor(existente actual si proiectate  pe o perioada de 2-4 ani) si pe baza emotiilor. Pentru ca o masina trebuie sa imi trezeasca emotii ori de cate ori o privesc. Mi-as dori un automobil cu tractiune spate, dar avand in vedere oferta de pe piata, care imi cam depaseste bugetul voi alege totusi tractiune fata. Totodata imi doresc o masina cu o istorie in spate, deoarece modele consacrate ale producatorilor auto sunt cele care tin la imagine – rezultand de aici si faptul ca am destul de multe sansa sa gasesc un model bun. Si pe baza acestor trei criterii(destul de superficiale), explorand internetul, intreband in stanga si in dreapta, am descoperit noua Toyota Corolla.Imagine

Hmmm… interesant, m-am mai intalnit de-a lungul timpului cu Toyota, chiar am condus o Corolla dintr-o generatie anterioara(si am ramas inca de atunci cu un respect deosebit pentru acest model). Cea mai vanduta masina, in fata blocului meu? Nu suna rau! Dar revin la nevoi. Merg zilnic prin oras, petrecand destul de mult timp in trafic, asa ca trebuie sa fie comoda, fiabila(nu imi doresc sa imi pierd timpul prin service pentru te miri ce probleme), pregatita sa suporte vicisitudinile traficului de capitala est-europeana, plus ca, pe langa asta la sfarsit de saptamana imi place sa evadez, asa ca trebuie sa ma poarte  pe drumuri catre mare sau munte, sa aiba un portbagaj incapator(pentru ca nu intodeauna plec singur), si bineinteles trebuie sa arate bine,

Asa ca am fost sa vad noua Corolla. Si m-am indragostit. De aspectul agresiv, de cat de comoda este(pozitia la volan mi s-a parut absolut geniala, comenzile fiind dispuse in jurul meu de parca ar fi fost create special pentru mine), cu lumini de interior odihnitoare, materiale de calitate, si un sistem audio care m-a impresionat. Imagine

Nu mi-a venit sa cred ca ea poate fi masina care ma va purta pe drumuri in urmatoarea perioada asa ca am zis sa o incerc.  M-a convins! Toyota Corolla a fost creata pentru a ma purta comod si in siguranta din punctul A in punctul B, beneficiind de o serie de echipamente si dotari de siguranta care nu sunt neglijabile(asistenta la franare, asistenta tractiune asistenta la plecarea din panta, 9 airbaguri). Motorul de 1,6 l benzina, este cel mai potrivit pentru mine, oferindu-mi o plaja de putere superioara nevoilor zilnice pentru traficul cotidian sau plimbarilor inafara, bonus – Cruise Control(foarte fain de utilizat pe autostrada)! Si toate astea cu un consum mic incredibil de mic! Portbagajul imens mi-a intarit increderea ca este masina potrivita pentru mine(cred ca pot baga fara probleme  5 rucsaci de tura in el).

Imagine

Noua Toyota Corolla este “Frumoasa cu un scop precis” – sa fie a mea!.

Acest articol a fost scris pentru SuperBlog 2013.

This entry was posted in SuperBlog 2013 and tagged , , , , . Bookmark the permalink.

4 Responses to Alegerea mea

  1. dan says:

    minti, minti, minti! tie iti place BMW :))

  2. Dana Lalici says:

    Cred ca nota pe care ai luat-o se explica prin faptul ca articolul tau seamana foarte mult cu un advertorial clasic, nu are o poveste, nu incita, in ciuda tonului sincer. Culmea este ca in articolele tale toate par sa spuna o poveste despre ce esti tu in interior..Asta nu, culmea.
    Te superi ca iti spun? Am sentimentul ca ai mare potential la scris. Uite, articolul cu toamna poate fi transformat in orice articol advertorial ai tu chef, cu doar putine completari. Asa pentru ca avea acel “ceva” vibrant, care place si prinde cititorul. Nu trebuie sa fii neaparat sincer. Trebuie numai sa dai impresia de sinceritate..:)

Leave a Reply

