Dor de… Teatru

Mi-e dor de o piesa buna de teatru! Caut printre randuri sa vad ce se mai joaca si pe unde! Ce m-ar putea interesa? Anul asta mi-am propus sa merg la teatru! Dar nu oricum, ci singur! Voi incerca sa imi aleg singur piesele pe care sa le vizionez(surprinzator dar pe baza recomandarilor, nu am reusit sa ajung niciodata la o piesa slaba). Am avut onoarea sa vad pe scena monstri sacri ai scenei romanesti, de la Radu Beligan, la Victor Rebengiuc, precum si exponentii noii generatii dintre care il pot mentiona pe Marius Manole. Am avut ocazia de-a lungul timpului(desi nu asa de des pe cat mi-as fi dorit) sa urmaresc piese jucate pe scenele TNB, Teatrul Foarte Mic, Teatrul Evreiesc, Teatrul de Comedie, si o scena care mi-a ramas intiparita in minte datorita unui eveniment la care am participat –  Teatrul Masca(mi-am jurat ca la ei mai ajung, la cat de mult am ras).  Am de ales intre piese pe care le-am vazut deja… si carora probabil nu le voi mai acorda atentia cuvenita, si piese din noua stagiune. TNB ul ma imbie cu Caragiale, si Gogol. Teatrul Mic imi propune Woody Allen, Teatrul de Comedie mi-l dezvalui pe  Moliere, iar Masca doreste sa mi-l prezinte pe Goldoni. Mi-as dori sa ajung la toate, dar din pacate timpul nu imi permite.  Asa ca ce sa aleg? Stiu ca am zis ca voi merge si voi alege singur, dar, nu voi refuza niciodata un sfat asupra pieselor pe care sa le urmaresc. Oricum pana vor veni sfaturi pe aceasta cale, voi da curs unei recomandari(venite din Spania) si voi merge la TNB pentru a vedea piesa “Omul care a vazut moartea“. Si apoi voi alege singur! Urmatoarea piesa de la Masca! Bineinteles !

This entry was posted in Ultimele Aberatii. Bookmark the permalink.

One Response to Dor de… Teatru

  1. Negru says:

    Voi face referire la piesele din TNB – de-acolo ma trag. Evident ca voi fi subiectiv.
    Nu merita – ordinea nu este aleatorie.
    1. Revizorul – Alexa e un retardat.
    2.Scrisoarea – asta nici nu stiu daca o v-or adapta la fosta sala a operetei. Sala mare este in reparatii stagiunea asta.
    3.Conu Leonida fata…Monstrii sacrii dar e o mare porcarie. Purcarete e bun dar nu poate face minuni.

    Daca ai timp mergi la.
    1. Napasta – e ceva nou, macar pentru atat.
    2.Dineu cu prosti – asta trebuia mutat la palatul copiilor deci urmareste si tu.
    3.Idolul si Ion ….
    4.Sinucigasul

    Cu mentiunea ca cele proaste sunt cu mult mai proaste decat cele bune sunt bune. Din pacate TNB e in coma momentan asa ca…vezi si tu. De regula Comedia avea piese bune. Recomand orice piesa pusa de Colceag.

Leave a Reply

