Tratand parul cu “Farmec”

Hmmm… proba la care am o totala lipsa de inspiratie(acest articol este scris pentru Superblog2013). Nu stiu sa am grija de mine la general, daramite sa ma concentrez asupra unui subiect asa delicat reprezentat de parul meu(valvoi de cele mai multe ori). Ca sa explic pe scurt: am parul foarte cret… ceea ce ma face de cele mai multe ori sa nu il suport. Creste repede. Nu ma pot tunde la chelie, decat in ideea de a arata ca un bec cu fata umana. Genereaza matreata, care arata bineinteles oribil pe hainele(de culori inchise) pe care le port – parca ar ninge zilnic desi afara pot fi si 50 de grade celsius. De-a lungul timpului a atras comentarii de la: “ce par de oaie ai” pana la “iti ador cretulinii”. In principiu, ma aflu intr-un razboi constant cu “podoaba” capilara si consider ca aceasta stare conflictuala apare din singurul motiv majoritar: NU imi suport parul CRET. Luam exemplu o zi normala din viata de muncitor a subsematului: cobor din masina dupa ce am mers cu geamul deschis. Parul ar fi trebuit tuns de ceva vreme, dar avand in vedere ca jobul nu imi permite nici macar sa prind deschis la un non-stop, logic, nu am ajuns la frizer. Parul sta in toate directiile(mai ales pe partea stanga unde sta geamul deschis) – clar frezura Nu rezista . Incerc sa folosesc o faza folosite in filme: dau cu mana prin el in ideea ca voi aranja varfurile rebele(acopera 80% din circumferinta capului). Nu, Raspuns gresit! Nu functioneaza! Avem vartejuri pe cap. Si revin la ideea: “I really hate my hair!!!” Si pe langa toate astea, e si al dracului de gras. Acum poate o fii si vina mea(ma spal zilnic pe cap), dar totusi, razboiul continua.  Din  nefericire pentru mine, se pare ca sunt invins la puncte de propriul meu par!!! Nu sper ca la aceasta proba sa castig nu stiu cate puncte. Pentru ca nu folosesc produse din gama Farmec(sincer vorbind, inafara de sampon nu prea folosesc nici un fel de produse care sa ma transforme in “doctor personal al parului”). Dar am fost obligat sa ma documentez. Si am descoperit ca pot preveni o chestie care ma deranjeaza maxim… si anume albirea parului. Bai, sincer, pentru un tip aflat la varsta de criza(trecut de 30 de ani), ceea ce prezinta produsele din gama „Gerovital Plant Tratament” suna bine! Doar vorbim de un om aflat intr-un proces de reinventare. Imagine

Sa zic si ceva serios: apreciez gamele de produse ale celor de la “Farmec” dintr-un singur motiv: poarta amprenata Anei Aslan, care pentru mine, ca si cercetator, inventator, si orice intelegeti voi prin acest nume, reprezinta calitatea. Aceasta DOAMNA a stiintei medicale, a reusit sa “imblanzasca” pana si durul spirit comunist(dar asta este alta poveste), iar in concluzie, produsele ce ii duc mai departe descoperirile(recunoscute inca din anul 1952 de Organizatia Mondiala a Sanatatii”), nu pot fi decat calitative. Mai ales ca vorbim de o companie care le promoveaza la un nivel international.  Si banuiesc ca nu isi permit sa dea chix uri de clasa a doua in acest sens. Apropo: ii puteti gasi pe Facebook aici!

Si bai nene, acestea fiind zise, trebuie sa revin la parul meu, parul care ma nemultumeste zilnic, dar care uneori(surprinzator), ma face sa ma si simt bine cu mine. Neavand idei pentru acest articol, am ales sa intreb concurentii(mai bine zis concurentele), despre ce anume le atrage la parul unui baiat. Si cele cateva raspunsuri mi-au demonstrat ca nu e asa rau sa ai parul cret. Atata timp cat este ingrijit.

Iar raspunsurile primite m-au facut sa ma simt mai bine cu dusmanul meu declarat: parul cret.

 

This entry was posted in Ultimele Aberatii and tagged , , , , . Bookmark the permalink.

5 Responses to Tratand parul cu “Farmec”

  1. vienela says:

    Multi barbati te vor invidia acum, dupa destainuirea faptului ca ai parul cret. Chiar si cei care nu vor sa recunoasca, in sinea lor stiu ca femeile sunt atrase de barbatii cu parul ondulat sau cret. :))))
    Bafta, Vlad!

    • vladvvlad says:

      Nu vreau sa fiu invidiat sau ceva de genul! sunt un antimodel :). Iar despre ce gandesc femeile… ramane un mister total! diferenta maxima de la caz la caz :)))

  2. Ra.Luca says:

    Clar! Ai avut inspiratie! Bravo!

  3. Sa recapitulam, cret, cu ochii albastrii si reci… fermecator :)))

Leave a Reply

