Zambete

Scriam acum ceva vreme despre Bucurestiul taciturn, orasul in care oamenii, atat de preocupati de problemele lor, nu mai zambesc. Nu stiu daca se datoreaza faptului ca a venit toamna(de departe anotimpul meu preferat), sau faptului ca ma uit cu mai multa atentie la ceea ce se intampla in jurul meu pe strada. Dar simt ca toamna face minuni. Nebunia de culori, serile cu vant in care frunzele se astern covor in jurul tau, soarele care incalzeste atmosfera atentionandu-te ca nu te vei  mai bucura de caldura lui pana la primavara. Faptul ca orasul se retrezeste rapid la viata, dupa o vara molateca. Si redescopar ca oamenii stiu sa zambeasca.In Bucuresti.

Ieri mi-a facut ziua mai buna cu un zambet, o participanta la trafic, care m-a lasat sa intru intr-o coloana. Nu imi functioneaza avariile. Asa ca i-am multumit… cu o mana pe geam. Fara “doar” si “poate”, cel mai frumos zambet vazut intr-o retrovizoare ii apartine.  Ii multumesc pentru el! Pentru ca m-a ajutat sa am un tonus pozitiv toata ziua. Intalnesc multi oameni in activitatea zilnica si rezonez cu starile lor.  Ii prefer neconditionat pe cei care imi zambesc. Chiar cunosc doua persoane, pe care le vizitez numai in momentele grele din zi. Pentru ca prin surasul lor imi amintesc faptul ca o nota pozitiva data unui lucru negativ, poate ameliora starea creeata de acea parte negativa.

Am tendinta sa asociez toamna cu adolescenta, cu perioadele in care ma indragosteam de orice fata, la orice pas. Si aceste amintiri ma fac sa zambesc. Desi toata lumea asociaza primavara cu momentul revenirii la viata, eu prefer toamna. Ma poate face sa zambesc, chiar si  ploaia, simpla rememorare a unor amintiri. Primavara doar ma incalzesc dupa o iarna friguroasa. Toamna traiesc prin starea naturii, prin sentimentul de libertate pe care mi-l confera. Vantul de toamna este prietenul meu. Imi insufla o stare de pace interioara. Liniste dinaintea furtunii. Pentru ca toamna reprezinta schimbarea. Iar schimbarea poate incepe cu un zambet.

Zambete

Zambete

This entry was posted in Ultimele Aberatii and tagged , . Bookmark the permalink.

6 Responses to Zambete

  1. Rodica says:

    Nu te face toamna să iubeşti mai mult decât orice alt anotimp? Unii sunt tentaţi să fie mai declarativi de sărbători, alţii în vacanţe, unii vara, alţii pe pârtie la schi…..Ce face toamna asta din noi! Sufăr ca un animal numai uitându-mă la culorile toamnei…. 😛

  2. Dana Lalici says:

    Uite, esti primul blogger pe care il citesc care simte ca mine. Care vede in toamna momentul schimbarii in bine. Uite, am scris si eu despre asta (daca te deranjeaza linkurile, nu ma supar sa imi stergi comentariul) :
    Aproape toamna

    PS deci, esti bucurestean…:)

  3. Pinky RainbowPinky Rainbow says:

    Si mie imi place toamna… Dar nu vantul! :)) Cum ai zis tu…ca vantul de toamna este prietenul tau! Eh, cand am fost ieri la Bucuresti, vantul ala m-a scos din pepeni :)) Probabil din cauza ca nu ai parul lung…tie iti place :)) .. eu chiar nu mai vedeam pe unde merg :)) . Si eu sunt genul de persoana care se binedispune in cazul in care intalneste oameni draguti, amabili, zambitori. Nu ii suport pe aia (vanzatori, soferi de maxi, o doamna de la ghiseu etc) care se uita sictiriti la tine si iti vorbesc aiurea…ca imi strica toata ziua!

    P.S. nu stiu sa las comentarii mai scurte… 😐

Leave a Reply

