Miez de lapte – articolul imposibil

Mai sunt doua ore si ceva pana la expirarea termenului pentru proba 5 lansata de catre cei de la Delaco, iar eu nu stiu ce sa scriu.

Imagine

Cum sa formulez? Am avut o zi grea. Precedata de o noapte lunga, destul de distractiva pana la un punct, dar finalmente, prea lunga. Si pe langa cotidianul obisnuit al zilei, am incercat sa si gandesc un text potrivit pentru aceasta proba! Si pana la ora aceasta nu mi-a iesit. Ma intreaba cei de la Delaco, la ce ma mai gandesc, cand ma gandesc la “Miez de Lapte”! Sincer din prima(probabil din lipsa acuta de imaginatie) nu m-am gandit decat la ce fel de produs este vorba. Pana sa  elucidez misterul, jur ca mi-au trecut prin cap tot felul de idei referitoare strict la lapte. Si surpriza: era vorba de branza. M-am gandit ca va fi usor de scris despre asta. Sunt fan branza. Dar nu cunosc produsul. Mi-a trecut prin cap sa fac o paralela la rolul jucat de Mel Gibson in “Ce isi doresc femeile”. Asa ca am luat produsul spre testare. Mai ales dupa atatea cuvinte frumos asternute pe marginea subiectului de catre colegii mei aflati in concurs. Dar si  simpla achizitie a produsului s-a dovedit a fi un  proces greoi. Vorbim despre “Produsul anului 2013” si totusi asistentul de pe raionul de branzeturi al magazinului ales, s-a uitat la mine ca la unul cazut din luna cand l-am intrebat despre “Miez De Lapte”. Oki.. cautat(desi nu eram sigur de ceea ce caut), gasit, si achizitionat. Raportul pret/gramaj/mod de prezentare m-a surprins totusi intr-un mod placut. Primul pas facut fiind, am aruncat produsul pe bordul masinii, si mi-am vazut mai departe de treaba. A sosit si seara, am ajuns acasa! Rupt de foame! Si curios. Referitor la cele trei cutiute cu “Miez de lapte” achizitionate! Bineinteles primul lucru pe care l-am facut a fost sa desfac una dintre “conserve” si sa gust minunatia! Hmmm.. buna! Dar total lipsita de sare(pentru gustul meu). Intr-adevar, modul de prezentare prezinta interes. Forma este inedita pentru branza, mai ales ca nu este topita! In momentul asta reiau toate gandurile care mi-au trecut prin cap referitor la Miez, pentru a formula la ce ma duce cu gandul. Pe langa faptul ca imi va ramane in memorie ca proba imposibila din SuperBlog2013, ma gandesc la nepotul meu(surprinzator  – stiu). Cred ca el s-ar distra cu asemnea produs! Ii plac gustarile rapide! E invatat cu modul occidental de a manca lucruri sanatoase! Ii place sa se joace cu mancarea! Si nici macar parintii lui nu ar putea deveni disperati ca mananca nesanatos! Pentru el… Alexandru, este o  branza ideala! Este un aperitiv ideal. Si este sanatoasa! Am descoperit ca merge bine in sadwichuri. Nu mai aveam cascaval asa ca am ales sa testez limitele miezului. Si cu toata lipsa lui de sare, m-a impresionat in mod placut. Mi-a gadilat papilele gustative! Si in seara asta chiar mi-am dat seama ca imi lipseste din frigider – vorbesc in cel mai serios mod posibil.Desi imi lipseste imaginatia de a ii asocia numele cu ceva, sigur asociez modul de ambalare cu ceva ce mi-ar sta bine in rucsac, la o tura pe munte, usor de adaugat intr-un sandwich adhoc intr-o pauza de urcare.

Este ora 22:52. Si nu stiu daca m-am incadrat in cerintele probei. Proba imposibila: Miez de lapte!

Articol scris pentru Superblog2013

Later edit: ora 23:41… s-a blocat si paltforma, si internet, si computer.. si tot…

This entry was posted in SuperBlog 2013, Ultimele Aberatii and tagged , , , , , . Bookmark the permalink.

31 Responses to Miez de lapte – articolul imposibil

  1. Rodica says:

    Îmi place că ai stors laptele până i-ai găsit miezul! 😛

  2. Sonia says:

    Sunt mândră de tine! 🙂 După atâtea lamentații (de fapt acum cred că era răsfăț) ai reușit un articol cu miez. 🙂

  3. Te-ai incadrat cu siguranta. Suna bine!

  4. ned32news says:

    Iti vine sau nu sa crezi, am oprit si eu la un non-stop sa vad daca au miez-ul. Nope. Nu-l mai aveau pentru ca cica expira repede si … ma-ntelegi, expira repede. 😛 Asa ca, ne-avand produsul am scris articolul schimband abordarea 😀
    Anyways, ti-a placut miez-ul? cand ajung pe la un megahipegigamarket o sa imi iau si eu pentru test-drive cateva :D… sau câțiva? care e pluralul corect? mieji? :))))

  5. alma nahe says:

    Ai reuşit să-l înscrii în timp util? Ştiu ce însemnă, anul trecut am lăsat şi eu o probă pe ultimele minute şi nu corespundeau ceasurile(ori poate erau toate rele) şi mi se încărca şi greu platforma, astfel că am luat o penalizare frumuşică. 🙂

  6. vienela says:

    Vlad, sinceritatea cu care ai scris cred ca va ascunde faptul ca nu ai gasit ceva cu care sa il asociezi. Mi-ai amintit ca si sotul meu s-a plans de faptul ca vanzatoarea de la Carrefour nu cunostea miezul de lapte, motiv pentru care a fost nevoit sa faca doua drumuri (l-a gasit dupa ce s-a documentat pe net si l-a vazut cum arata). Este ca da dependenta?

    • vladvvlad says:

      semana cu casul.. mie imi plac branzeturile pe care le gasesc la stana… mi-a evocat oarecum o chestie descoperita undeva in muntii Leaota.. ca si gust! si daca trimiteam pe cineva sa caute chestia respectiva.. IN magazinul despre care vorbeam…. era cu panica !!!

  7. Irealia says:

    Mie mi se pare că ai răspuns integral la întrebare: te gândești la bucuria nepoțelului tău, care ar putea mânca ceva rapid și la cea a părinților lui, care ar fi mulțumiți că pruncul papă sănătos!
    Iar eu mă gândesc că sendvișurile fetei ar putea beneficia de o altă aromă! 🙂

  8. Dana Lalici says:

    Scrii extrem de fluent pentru cineva care nu are inspiratie…da, te-ai incadrat.
    Citind articolul tau si uitandu-ma mai sus la comentarii, vad ca vanzatorii ar trebui sa faca niste traininguri. Poate se uita cei de la Delaco cu atentie si inteleg sesizarea consumatorilor. Sau un pic de sampling prin magazine?

  9. Crisu' says:

    M-ai facut curioasa.. am sa experimentez acest miez de lapte, ca tot sunt fana a lactatelor si a branzeturilor.

  10. Vorba Soniei, dupa mult rasfat (si panica, evident, ca nu vroiai sa fii penzalizat..) ai ajuns in miezul problemei! :)) Mi-am cumparat si eu Miez de lapte, ca prea il lauda toata lumea si trebuie sa gust si eu! Btw, felicitari pt articol, te astept langa mine in clasament!

  11. Rodica says:

    Hai să mai scriu şi eu ceva, să curgă comentariile! 🙂
    Deci, ai pus sare? 😛

  12. Uite ca ai reusit pana la urma sa scrii, si nici nu pare sa iti fi fost greu 🙂
    Cat despre drumetiile pe munte… nu stiu daca ar rezista asa drum lung, cica nu poate fi tinut la mai mult de 8 grade 🙂
    Succes 😛

  13. Ra.Luca says:

    Care probă imposibilă? Eu bag de seamă că ţi-a ieşit fooooaaarrrrte bine:) Cât despre penalizări şi alte probleme cu net-ul, eu una la tema asta am încasat multe zile întârziere:) Tot răul spre bine.
    Dar…opera ta, este o adevărată operă!

  14. Daniela, de la Delaco says:

    Vai de noi, chiar trebuie sa facem training in magazine 🙂
    Multumim pentru articol, cred ca te-ai incadrat foarte bine in cerinte.

Leave a Reply

