File De Jurnal (transcrieri de pe reportofon)

12 martie 2005 ora 14:00

Mi-am cumparat un reportofon, pentru a-mi inregistra gandurile. E mai simplu sa vorbesc decat sa tin un jurnal scris. Numele meu este Razvan Ionescu. Am 18 ani.[…].

[…]

15 aprilie 2008 ora  4:33

Ieri am avut o zi plina. Dimineata la birou. Patru intalniri cu clienti, doua contracte semnate – nu foarte rau, desi puteam mai bine. Am reusit sa evit inca un accident in trafic. In jurul orei 17:00 am primit o invitatie de la Marian, la un concert  al trupei Karma. Am mers insotit de Alex si Adriana. Iar s-au certat toata seara – el enervat de faptul ca ea a zdranganit din tamburina fix in capul lui. Marian a venit insotit de o fata – Ioana. Cred ca am fost vrajit la prima vedere. Am  intrat in vorba(Alex cu Adriana se certau, Marian era ocupat cu treburi organizatorice) si ramasesem singurii de la masa – singuri. M-a impresionat. Genul de femeie care stie sa puna punctul pe I, sa spuna lucrurilor pe nume. Dupa concert am ajuns prin Centru Vechi la karaoke – m-a impresionat vocea ei. Am condus-o intr-un tarziu acasa spre disperarea lui Marian(avea alte ganduri). M-a lasat sa o sarut pe obraz. Si i-am simtit parfumul. Se intampla ceva ciudat cu mine. Ma simt ca un pusti de clasa a 5-a.

17 aprilie 2008 ora 12:45

Azi mi-am luat inima in dinti si am sunat-o. De doua zile numai la ea ma gandesc. Am intrebat-o despre parfumul pe care poarta – mi-a spus ca o sa imi zica intr-o zi, dar nu azi. Momentan este un element de seductie, si nu vrea sa imi dea prea multe detalii. Iesim diseara.

17 aprilie 2008 ora 23:00

Am fost la un alt concert impreuna. Am si uitat numele formatiei. Am uitat si cine era acolo. Dar nu pot uita cum arata, in  bluza verde si pantaloni negri, cu parul cazandu-i usor pe umeri… surasul ei. Am discutat, am ascultat muzica, ne-am apropiat. I-am simtit iar parfumul. M-a lasat sa o sarut. Cred ca m-am indragostit. Chiar a reusit sa ma seduca! Asa usor? Asa repede? Nu imi vine sa cred! Dar imi place.

[…]

23 noiembrie 2008 ora 17:00

Intr-un final am luat decizia sa ne mutam impreuna. Iar s-a suparat pe mine ca nu am discutat cu sora-mea. Trebuie sa rezolv si problema asta odata si odata. Dar nu azi. Azi ii voi cumpara flori. Maine e ziua ei! Ii voi achizitiona si parfumul ei preferat – Super Playboy. Am aflat dupa multa vreme ca despre acest parfum era vorba.

[…]

24 noiembrie 2008 ora 12:18

Punct ochit, punct lovit!

[…]

17 ianuarie 2009 ora 01:00

Razvan? Dormi? Te iubesc dragul meu, la multi ani!

[…]

30 august 2009 ora 12:17

Ce repede s-a sfarsit concediul – turul tarii. A fost frumos, am fost doar noi doi. Iar s-a legat de stilul meu de condus – ca de obicei. Dar a fost un concediu fain rau. Nu mai inregistrez  asa mult. Nici Ioana nu mai canta. Isi schimba jobul, si e stresata. Ne mai si certam uneori. Dar continui sa o iubesc, mai mult decat ieri, mai putin decat maine.

[…]

02 ianuarie 2010 ora 23:17

Ioana doarme. A trecut si revelionul, si dupa cum banuiam la revenirea in Bucuresti, ne-am intors la rutina munca-cearta-somn! Reprosuri, acuze… Cat o sa mai rezist? Sau mai bine spus: cat o sa mai rezistam? Incercam totusi amandoi. Desi…

[…]

18 iunie 2010 ora 14:15

Sunt plin de nervi, in masina in fata blocului. Fumez si  nu stiu pe cine sa sun. Oricum mi-a fost intodeauna mult mai usor sa ma adresez reportofonului. Ma mut inapoi acasa. Nu mai suport toata situatia. Si-a amintit azi, iarasi, despre tot ce s-a intamplat, rau, intre noi. I-am reprosat multe, mi-a reprosat multe. Cred ca totusi, desi doare, am luat cea mai buna decizie – sa ne separam. Mi-am aruncat toate hainele in 3 saci de gunoi care zac pe bancheta din spate. Singur din nou! Desi ma asteptam, repet – ma doare.

[…]

06 iulie 2011 ora 12:00

Ieri am revazut-o pe Ioana. Dupa un an de zile. Am ascultat impreuna inregistrarile facute in perioada relatiei noastre. Am ras . Ne-am plimbat. Am baut o cafea. Si ne-am despartit ca doi buni prieteni. Se pare ca amandoi suntem mai maturi decat credeam.

[…]

18 septembrie 2012 ora 18:26

Sunt in parcul Herastrau. Ma plimb cu aparatul foto dupa mine in cautarea pozei perfecte. Nu imi iese. Ma plimb. Multe culori, multa lume. Vantul bate. Trec pe langa multe fete. Si pentru o secunda simt acelasi parfum care i-a oferit super-puteri si m-a facut sa ma indragostesc de ea la prima intalnire, acum multi ani! Intorc capul! Dar nu, nu este Ioana. […]

Ma gandesc la vremuri trecute. Nu cred ca este un mit, SuperPlayboy  este parfumul seductiei! In cazul meu a functionat.

Imagine

Articol scris pentru Superblog2013

This entry was posted in SuperBlog 2013, Ultimele Aberatii and tagged , , , , , . Bookmark the permalink.

17 Responses to File De Jurnal (transcrieri de pe reportofon)

  1. Rodica says:

    Astupa sticla! Devii dependent de trecut…. 😛

  2. Marina says:

    Reusit articol! bravo!

  3. Frumos articol, ai fost inspirat 🙂
    parerea mea, ar fi trebuit sa insisti putin pe puterea parfumului..

  4. Rodica says:

    Alina, parfumul l-a atras către fată, a mai rămas şi cu ea(ceva vreme)….câtâ putere să mai aibă?! 😛

  5. Cristina Varga says:

    Nice. Imi aduce aminte de fiecare parfum al fiecarui barbat pe care l-am iubit 🙂 eu as fi adaugat mai multe detalii, dar asa l-ai adus mult mai mult pe plan real decat mi-as fi imaginat. Felicitari, un articol reusit!

  6. Sonia says:

    Povestea ta miroase a… viață. E fluidă și este firească. Felicitări!

  7. Foarte frumos scris! 🙂 Sa iei 100 de puncte la proba asta! (si la altele, bineinteles) 😀

Leave a Reply

