Problema tehnica si rezolvare rapida

Am pierdut. Fara posibilitate de revansa, fara sa execut o utima manevra ce imi putea salva baza. Fara sa imi aranjez trupele intr-un ultim punct de rezistenta, sa ii dovedesc inamicului ca nu sunt asa de usor de invins. Si totusi am pierdut intr-o secunda, tot ceea ce creeasem in ore de munca, baze, soldati, tancuri, avioane. Am pierdut tot. Si fara vina proprie. Am fost tradat de aceeasi tehnologie care m-a transformat vremelnic in general.

Sa explic despre ce este vorba. Despre un joc. Si o masinarie – calculatorul. Si despre tradarea perfidei placi video, care in punctul culminant(cred ca era vre-o 4 dimineata), a ales sa cedeze. Iar cea a inamicului a ales sa continue sa functioneze. Spre disperarea mea. Defunctei placi… nu prea mai aveam ce ii face. Ea a incercat sa ma atentioneze ca, incet dar sigur nu mai face fata, ca procesorul grafic este super incins, ca ventilatorul ei mai are un pic si imi propulseaza in aer tot sistemul dar, eu, in toiul luptei, am ales sa ignor aceste semnale. In urma lipsei de interes dovedite semnalelor mentionate, in loc sa castig batalia suprema, in acea dimneata  fatidica, am fost bineinteles, obligat sa caut un inlocuitor pentru sufletul grafic al sistemului meu. Placa video a cedat. Era dimineata. Prea de dimineata. Logic ca nu ma puteam duce in primul magazin de it&c sa cer cea mai buna varianta de inlocuire. Asa ca folosind notebook-ul am ales sa vad ce oferta gasesc pe internet. M-am oprit asupra unui magazin online deoarece mi-a fost atrasa atentia de forumul gaming asociat respectivului magazin. Fiind destul de atehnic, am preferat sa vad care ar fi cea mai buna solutie potrivita nevoilor mele. Si am aflat atunci ca am nevoi mari.  Multe discutii, multe pareri despre tipuri de placi, producatori, chipseturi, puteri de procesare grafica, latente de memorie, tipuri de racire(active, pasive), sloturi, teste comparative. Uau… cate informatie. Sa ma transform in inginer it? Eu doream doar sa ma pot intoarce in miezul actiunii, in lumea virtuala, in locul in care trupele mele le zdrobeau pe cele inamice.

In urma descoperirilor facute am ales sa ma culc. Dupa un somn revigorant, m-am adresat reprezentantilor magazinului descoperit. Prima intrebare primita dupa introducere, a fost: “ce preferati? nVidia sau ATI?” Panica! Care e diferenta?  La invitatia consultantului, am intrat pe pagina dedicate placilor video. Dar, repet, eu sunt atehnic. M-am uitat ca vitelul la poarta noua(clar nu retinusem bine multe din explicatiile de pe forum). Noroc ca informatiile nu sunt asa greu de urmarit, nici macar pentru un ignorant ca mine. Dupa discutii indelungate, referitoare la specificatii tehnice, tipuri de jocuri preferate, alte activitati la care imi utilizez sistemul, discutii care m-au ajutat sa ma indrept catre un anumit produs, am ales. Noua inima grafica a sistemului meu va fi o placa cu chipset ATI RADEON. Mi-a placut mai mult cum suna. A doua zi inlocuiam placa video. Si in urmatoarea noapte am castigat. O alta lupta virtuala bineinteles.

Articol scris pentru Superblog2013

This entry was posted in SuperBlog 2013 and tagged , , , , , , , . Bookmark the permalink.

5 Responses to Problema tehnica si rezolvare rapida

  1. Rodica says:

    problemele nopţii sunt aprige, ori schimbi ori cedezi!

  2. Dana Lalici says:

    Dragut articol. Daca nu as fi stiut pe ce blog il citesc, tot as fi putut jura ca e scris de un baiat. Cred ca numai parte masculina poate sa puna atat de mult suflet in joaca virtuala… sau in scrisul despre ea. 🙂

Leave a Reply

