Amintiri cu si despre Crisu’

Trebuie sa scriu ceva simpatic, asa ca imi voi rascoli cufarul de amintiri, si voi scrie despre o persoana de care sunt legat, inca de cand s-a nascut. Despre sora mea. Copilul nebun care a aparut neinteles pentru mine pe lume(serios – la varsta respectiva chiar am “injurat” barza cand mi-am dat seama ca nu mai sunt in centrul atentiei familiei mele.

Si Ea, a inceput sa creasca. Bineinteles, a suferit maxim, in acea perioada pentru ca eu obisnuiam sa ii fac mici farse(am reusit sa ii rup tablierul patului in care dormea, iar ea sa pice cu el). Ne-am certat si batut mereu. In casa, ea avand mereu castig, deoarece tatal meu mi-a zis asa: daca dai in sora-ta te rup cu bataia. Bai… si chiar asa se intampla. Asa ca uite-ma pe mine, inspre adolescenta, incercand sa evit bataile cu sora.. nu de alta, dar ea dadea cu tigaia in capul meu, eu raspundeam, venea tata acasa, si ghici ce? Sora-mea se plangea ca am dat in ea si eu mi-o luam(din nou).

Asa ca am devenit siret. M-am gandit sa ii fac alt tip de farse. Care nu se lasau cu corectie fizica aplicata subsemnatului. Probabil au fost mai multe, dar una care imi vine in minte mereu este cea in care m-am gandit eu ca la masa sa ii condimentez supa. Toate bune si frumoase, i-am pus mai mult piper, dar bunica noastra, careia i s-a plans sora-mea despre gustul exagerat de piperat, i-a zis ca trebuie sa manance(nestiind ce am facut eu). Eu ca sa o ajut, i-am recomandat sa puna niste zahar – nu mai ramane asa iute. Sora-mea  biata de ea… fiind un copil la vremea respectiva, a pus… zahar. Dar acum devenise supa iute si dulce. Prea dulce. Asa ca am ajutat-o cu sare, si niste sare de lamaie. Pai, ce sa fac si eu? Doar o ajutam nu ? Si acum im revine in minte moaca ei, in timp ce manca acea supa! Si, jur, a terminat-o! Cu stoicism.

Dar bineinteles, anii au trecut, si ea a avut grija sa imi raspunda cu aceeasi moneda. Cea mai prenganta amintire ramane cea legata de incorporarea mea in cadrul Armatei Romane. Aceeasi sora-mea, ramasa singura acasa, primeste vizita sectoristului cu ordinul de incorporare, si in loc sa il dea afara, ea semneaza. Si ma anunta: cu cateva zile inainte de inceperea stagiului. Un an de zile pierdut pentru ca ea s-a speriat de sectorist.

Lasand oricum aceste amintiri la o parte, sunt tare mandru de ea.

O puteti gasi scriind aici, sau o puteti asculta cantand aici!

Si va garantez, face ambele lucruri foarte bine!

Proba sponsorizata de Reeija.ro

Articol scris pentru Superblog2013

 

 

This entry was posted in SuperBlog 2013, Ultimele Aberatii and tagged , , . Bookmark the permalink.

3 Responses to Amintiri cu si despre Crisu’

  1. Rodica says:

    Frumos tare! Nimic mai minunat în viaţă, ca fraţii să se iubească! 🙂

  2. Pishky says:

    Cântă minunat!

Leave a Reply

