Despre cosuri.. neimpletite….

Intrebare? Cand m-a pus pe mine in dificultate un cos (acneeic)? Raspunsul corect ar fi: Toata adolescenta si o parte din perioada de dupa.  Mari probleme. Iesi Vlad afara din casa cand vulcanii iti invadeaza fata! Poti? Da, poti, dar deja se duce toata ideea de socializare cu persoane nou intalnite (vorbim despre fete, bineinteles), Cine mai are chef sa incerce sa impresioneze pe cineva cand “Popocatepetl ul” sta sa erupa?? Si te lupti in fata oglinzii cu ele, si storci, distrugi, si totusi… fara efect! Sau eventual cu efectul de fata rosie si plina de gauri! Stiu, poveste din cripta! Si bineinteles, cel mai important. Cand credeai ca ai scapat cate de cat de rusine… intre 5 statii de tramvai, isi mai face aparitia un nemernic. Normal, panica se instaleaza, iti vine sa te bati cu el, dar iti dai seama ca este si neigienic, si inestetic, asa ca il lasi pe fata sa isi faca damblaua!

in perioada despre care vorbim, nu retin sa fi existat produse din gama Farmec de genul „Gerovital Plant Stop Acnee”, asa ca bineinteles am incercat marea cu sarea, Cosurile sparte, curatata zona cu chestii diverse pe baza de galbenele, pasta de dinti, despre care se presupunea ca ar usca pardalnicul cos. Si toate leacurile babesti care va pot trece prin minte.

Dar cel mai simpatic a fost cand o verisoara de-a mea s-a gandit sa ma ajute sa ascund un cos, cu fond  de ten. Singurul lucru pe care nu il cunostea nici unul dintre noi era aversiunea tenului meu la aceasta minunata pudra folosita (uneori in exces) de reprezentantele sexului frumos. Asa ca se apuca Dana de cosul meu, il acopera cu fondul de ten magic, are grija ca si zona din jur sa aiba aceeasi nunanta, si fata lui Vlad e gata de club. Pentru circa, doua, maxim trei ore, Si cand distractia era in toi, imi dau eu seama(privindu-ma) intr-o oglinda, de ce se uita toata lumea dubios la mine. De sub fondul de ten, s-a format Everestul pe fata mea. Spun Everest deoarece nu exista potential de eruptie. ci doar de crestere continua. Am dat eu cu apa, amplificand si mai mult efectul: a devenit rosu, si imposibil de ascuns privirilor indiscrete.

Amintindu-mi acum toata situatia, pare simpatica! Credeti-ma, atunci nu a fost.

Oricum, anii au trecut, problemele de genul acesta au cam disparut, si sunt fericit ca pot recomanda adolescentilor din ziua de azi utilizarea produselor din gama Farmec pentru inlaturarea acestui tip de probleme. Desi eu unul nu le-am testat.

Imagine

Articol scris pentru SuperBlog2013

This entry was posted in SuperBlog 2013 and tagged , , , , . Bookmark the permalink.

8 Responses to Despre cosuri.. neimpletite….

  1. Rodica says:

    Nu te-a învăţat nimeni că, răul nu se stoarce, ci se ia cu lugu-lugu şi-l ademeneşti să plece? 😛

  2. Eu le-am testat si chiar sunt bune! Iar despre scrierea ta ce sa zic…mi-a infrumusetat seara:)) Foarte funny

  3. Vienela says:

    Baiatul meu nu a avut niciodata cosuri, dar cand mananca ceva ce nu are voie (are tot felul de alergii), fata lui se tranforma imediat si arata chiar mai rau decat ai descris tu vulcanii.

Leave a Reply

