Culinare, mai vechi si mai noi

Imagine

Sunt intrebat pentru acest articol, daca imi amintesc despre cozonacii framantati de bunica, sau despre alte arome culinare din copilarie.

Raspunsul meu va fi direct si fara ocolisuri: Nu. Nu imi amintesc pentru ca eram prea mic. Pentru ca fac parte din generatia care a uitat instant acele lucruri odata cu aparitia primului chiosc cu sandwich uri calde in fata scolii, sau a primului fast food in Bucuresti. Pentru ca am trecut odata cu schimbarea de regim(sa ii spunem asa), si la o schimbare majora de stil de viata, care, vrand-nevrand a afectat modul simplu de viata al bunicilor si parintilor mei.

Un singur lucru imi revine in minte pregnant : ciocolata de casa facuta de mama mea. Cred ca este singurul “gust” al copilariei pe care mi-l amintesc. Si sunt sigur ca reteta ei s-a pierdut pe undeva.

Nu incerc sa fac ciocolata. Nu am timp. Dar imi place din cand in cand sa gatesc. Fie ca este vorba de un pui la cuptor trantit intr-o punga, sau despre o ciorba, imi face o placere nebuna sa stau sa pregatesc diverse feluri de mancare. Ma linisteste. imi induce o stare de bine.

Bineinteles, ca in procesul de preparare cat si dupa incheierea lui, pot aparea si diverse incidente. Ba ca fost dat focul prea tare in cuptor(da folosesc un cuptor clasic), ori ca am adormit si pana m-am trezit era toata casa plina de fum, fie ca nu stiu ce fel de mancare a dat pe dinafara si a murdarit cuptorul. Toate acestea reprezinta incidente care probabil apar in viata fiecaruia dintre noi. 

Documentandu-ma pentru acest articol am observat ca cel putin, pentru cele trei tipuri de “accidente” enumerate, exista pe piata o solutie. Si anume cuptoarele incorporabile.

Le gasiti in magazinele clasice(dar cine mai are timp de a vizita asa ceva ?), sau in cadrul ofertelor magazinelor virtuale. Eu unul prefer magazinele virtuale, deoarece, cu ajutorul a trei click uri, pot face sa imi soseasca produsul incorporabil direct acasa. Fara efort din partea mea. Pentru ca da! Sunt o persoana comoda. Tehnologia imi permite acest “viciu”

Cum pot evita cu ajutorul acestui tip de produs incidentele enumerate mai sus? Va las pe voi sa descoperiti prin rasfoirea informatiilor despre aceste cuptoare incorporabile.

Imagine

Persoana comoda din mine este convinsa de mult timp despre avantejele prezentei acestui tip de tehnologie in viata mea.

Voi sunteti?

Articol scris pentru SuperBlog2013

 

 

This entry was posted in SuperBlog 2013 and tagged , , . Bookmark the permalink.

4 Responses to Culinare, mai vechi si mai noi

  1. Esti singura persoana care nu a vorbit despre cozonaci…la proba asta! :)) Bravo!

  2. Cristina Varga says:

    OOOO da… ciocolata mamei noastre… da… sunt de acord, ciocolata de casa facuta de mama noastra reprezinta gustul copilariei noastre… Nice one, bro!!

    • vladvvlad says:

      bai.. sincer.. e singura chestie.. pe care mi-o amintesc… si acum vre-un an jumate…. m-a lovit Elena Cirirc cu o chestie ataaaaaat de asemanatoare… ca am ramas masca… PANICA! eu zic sa o sunam pe Elena….

Leave a Reply

