De sambata dimineata

Imagine

Am ca tema la aceasta ora, sa scriu ceva despre mine. Nu prea stiu ce sa zic, probabil sunt multe de spus. As putea sa zic ca arat bine… cu degetul. Sau ca atunci cand merg pe strada o fac repede. Sau ca am o privire care ingheata multa lume(pe cuvant ca nu ma uit urat la nimeni). Sa zic ca nu m-am barbierit de o saptamana din cauza unui cos? Presimt o potrivire a astrelor la acest capitol – tocmai scrisesem zilele trecute ceva despe cosuri.

Dar nu. Nu consider ca ma reprezinta nici una dintre cele enumerate mai sus. Desi chiar asa se intampla.

Imi este dor de munti, imi traiesc viata repede, intre doua semafoare, fiecare dintre ele reprezentad un punct de care trebuie sa trec. Nu am timp pentru nimeni, si nimeni nu are timp pentru mine. Am luat niste decizii care sper sa ma ajute sa ma autodezvolt. Dar aceste decizii, au reprezentat si o rupere din cotidianul care imi lipseste atat de mult. De exemplu, pentru mine devenise la un moment dat o chestie normala ca la fiecare sfarsit de saptamana sa fug din Bucuresti(orasul pe care il ador si il detest in egala masura). Munte, sau mare, nu avea nici o importanta. Evadam. Nu o mai fac. Iar acele escapade imi lipsesc. Duc dorul sentimentului de libertate pe care il am in varf de munte, linistea interioara pe care mi-o ofera. Mi-as dori sa stau pe o plaja, sa ascult marea, sa imi las sufletul sa se inspire din nelinistea valurilor. Imi lipsesc oamenii, pe care nu am timp sa ii vad. Si cu toate astea, intre munca, concurs, cursuri si putina scoala, ma simt un pic mai bine cu mine. Mai am mult de lucrat la capitolul ”eu”. Dar probabil rezultatele ma vor incanta. La un moment dat.

P.s.: Iar acum trebuie sa traduc tot ceea ce e scris mai sus in franceza.

P.s.2: Acest articol NU este scris pentru SB2013

This entry was posted in Politica sufletului, Ultimele Aberatii and tagged , , , . Bookmark the permalink.

2 Responses to De sambata dimineata

  1. Vienela says:

    Vlad, eu iti tin pumnii, sa reusesti in tot ceea ce ti-ai propus! Vei avea mai tarziu timp si de munte, si de mare, si de oameni. Ceea ce merita cu adevarat atentia ta va fi mereu in locul pe care il stii, asteptandu-te. Important este ca tu sa ajungi acolo transformat in omul care iti doresti sa fii. Bafta!
    Si mie imi este dor de munte… Il vad tot mai rar si il calc tot mai putin… 😦

Leave a Reply

