Pregatiri pentru un weekend la Straja

Imagine

Ce fac eu cand ma pregatesc pentru a petrece un weekend la o pensiune? Pai cred ca ceea ce facem cu totii! Caut sa ma informez cat mai bine asupra locului pe care il voi vizita, voi cauta informatii despre locatie, imprejurimi, conditii de cazare, metode de acces, si bineinteles informatii despre eventuale activitati pe care le pot efectua la fata locului.

Conform dorintei mele orice site de prezentare trebuie sa contina informatii complete despre aceste aspecte, si din acest motiv pagina de internet a celor de la Vila Alpin din Straja, mi-a atras atentia intr-o maniera pozitiva.

Nu sunt un expert cand vine vorba despre asemenea lucruri, dar mi se pare o pagina destul de bine construita cu informatii bine structurate pe categorii, accesibila si persoanelor care nu sunt foarte obisnuite cu utilizarea internetului in mod constant.

Site ul contine informatii complete despre cele enumerate, adica modalitate de acces, programe recreative, informatii despre imprejurimi, partii, principalele obiective turistice precum si traseele montane. Consider ca orice tip de turist – de la muntomanii intraiti pana la amatorii de schi la Straja si pana la turistul de week end care doreste un simplu sejur la Straja cu familia, va regasi o gama completa de informatii pe aceasta pagina.

Ce nu imi place? Nu imi place faptul ca au putine poze cu camerele, nu imi place ca nu exista un mod de a naviga de la poza la poza, ci trebuie deschisa fiecare separat, iar pe alocuri calitatea fotografiilor lasa de dorit. Dar banuiesc ca acesta este un inconvenient care poate fi destul de usor depasit.

Totodata as aprecia posibilitatea de a face rezervari online. Exista un formular de contact, dar se rezuma la asteptarea contactarii de catre cei de la vila.

Traind intr-o era a tehnologiei, in care toti accesam de pe telefon toate informatiile de care avem nevoie, o pagina de rezervari on line consider ca ar fi binevenita.

Va invit sa vizitati pagina celor de la Vila Alpin din Straja, si sa imi spuneti daca sunteti de acord cu concluziile mele.

Articol scris pentru Superblog2013.

This entry was posted in SuperBlog 2013 and tagged , , , , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

