Draga Mos Craciun,

Daca as fi fost copil, probabil ti-as fi cerut sa imi aduci cartea editata de cei de la Nemira: „Crăciunul în cele mai frumoase povestiri”

Imagine

Dar pentru mine copilaria a ramas o frumoasa amintire. Asa ca iti voi spune o poveste. Reala. E povestea unui sufletel de pisic.

Se facea ca era un sfarsit de august, acum un an, cand la intoarcerea dintr-o calatorie, in care o prietena a avut tot felul de premonitii cu referire la pisici roscate – inclusiv intalnirea cu una intr-o localitate denumita Babadag, pe cand doream sa imi asez bagajul la mine in masina, am descoperit langa o roata o mogaldeata.

Era un pui de pisica, mic si pricajit, roscat, murdar si tremurator. L-am aratat prietenei respective care instant a hotarat sa il adopte. Imi aduc aminte ca l-am dus la ea in casa, si primul lucru pe care l-am facut a fost sa il bagam la spalat(duminica noaptea dupa ora 11, nu cred ca aveam unde sa il ducem sa ii facem deparazitare si alte chestii). Nici acum nu imi vine sa cred cat de cuminte a suportat dusul neasteptat.

Imagine

Dupa dus, uite-ma pe mine alergand printr-un hipermarket cu program non stop sa iau cele trebuitoare: litiera, nispi, castronas, etc. Pe care le-am si gasit. La miezul noptii sau chiar putin dupa. Dupa ce m-am intors din periblul nocturn prin magazin, l-am regasit putin mai vioi. Si cu o codita care mi-a evocat periscopul unui submarin.

Imagine

Pisicul a ramas in grija prieteniei, si odata cu trecerea timpului s-a transformat intr-un tigrisor, superb, gras si vioi, mereu pus pe sotii.

Si tot trecerea timpului a facut ca monstrul(s-a transformat complet) sa ajunga in grija mea.

Asa ca astazi, Mosule, te voi ruga sa imi aduci intelepciunea si puterea sa il ingrijesc la fel de bine cum a facut si fosta proprietara. Pentru ca mi-e drag.

In rest, provoaca bucurii in inima copiilor din ziua de azi asa cum mi-ai provocat si mie in copilarie.

Articol scris pentru Superblog2013

Later edit: si da.. cred ca un hypermarket cu program non stop ar fi ok! Poti face ceva in aceasta privinta ?

 

This entry was posted in SuperBlog 2013 and tagged , , , , . Bookmark the permalink.

4 Responses to Draga Mos Craciun,

  1. Sunt convinsa ca vei avea grija de copilasul asta…mai ceva ca ochii din cap! Insa…vezi! Ai grija si de cainii vecinilor, ca sa nu te faca de ras pisoiul bataus! :)) :*

  2. Ah! Si faza cu hypermarketul cu program non stop e tare de tot! :))

Leave a Reply

