Nervi…

Ar trebui sa scriu ceva pentru SB2013… nu am chef.

Dar am chef sa imi vars nervii in scris.

Nu inteleg cum de un tip care mi se parea inteligent – si anume “maestrul spagatului” Mircea Badea a ajuns in halul in care a ajuns. Fara sa vreau acum cateva zile, plimbandu-ma printre posturile de radio am dat de el. De obicei intre orele 18:00 si 19:00 evit sa ascult frecventa postului pe care are emisiune. Nu si atunci. Si m-am crucit. La propriu. Pe asta nu il asculta CNA ul? Asta este un formator de opinie? SERIOS? Inafara faptului ca daca nu ii convine ce au de spus cei care intra in direct, ii trimite brutal la plimbare, cu un tupeu fantastic incalca orice regula a comunicarii ideilor prin intermediul frecventelor radio. Ca sa intelegeti, el este un “suprem” si nimeni nu este ca el. Sa nu aveti cumva curajul sa platiti cu cardul daca va aflati in fata lui la o coada. S-ar putea sa va bata… sau injure… cel putin pe post.. ca fata in fata nu sunt sigur ca are curaj. Mai ales intr-o benzinarie. Aveti blog? Sunteti niste prosti!!!(extras din maestru). A! Si daca cumva intrati in direct cu el, si nu face fata discutiei – scuze, doream prin “discutie” doream sa spun: “plictiselii cu care modereaza”, sa nu ramaneti surprinsi daca o sa va treziti la finalul discutiei, auzind la radio, ca sunteti in fel si chip, deoarece nu sunteti in deplin acord cu el. Aveti copii? Cea mai buna metoda de a-i invata sa injure este sa ii puneti sa asculte emisiunea eminetului. Are mai mult efect decat o plimbare de cca doua ore prin piata. Chiar nu se sesizeaza nimeni referitor la gunoiul mediatic provocat de acest individ? Incep sa ma simt prost deoarece intr-o anumita perioada in ascultam. Cu placere chiar.

Se spune prin presa ca ne-a vizitat premierul marelui prieten asiatic… si anume China in acest caz! Eu ma plimb mult prin oras(Bucuresti). Clar!!! cineva ne-a vizitat. La cati politisiti pe metru patrat, gaseai zilele acestea insirati intre Unirii si Romana.. ziceai ca cel putin PAPA e in oras. Nu voi mai comenta despre reactia “alesilor”. Sunt scarbit. Ma calmeaza ideea faptului ca nu i-am ales eu.

Si numarul trei, este bineinteles deja celebrul MARIAN DUMITRU. Artist, blogger, copiator. Da! omul se pricepe la un lucru: Copy-Paste. Probabil e prieten cu domnul Ponta. Pentru ca da, in mediu lor se pare ca este la moda sa calci in picioare oamenii. Sau sa ii copiezi. este mai usor.

Si as mai avea de scris… dar ma voi opri aici! Sper ca domnul Badea sa aiba intelegere fata de mine si sa nu ma balacareasca in direct. Daca o va face… c’est la vie! Noi sa fin sanatosi. Astept solidaritate impotriva “maestrului” 🙂

 

This entry was posted in Pareri, Ultimele Aberatii. Bookmark the permalink.

7 Responses to Nervi…

  1. Rodica says:

    :)))))))))))) Uite că se trezeşte lumea! Bine ai revenit!

  2. Incep si eu usor, usor sa am nervi… :))

Leave a Reply

