Iti multumesc!

Sunt mandru ca am in viata mea oameni care au puterea de a ma face sa vreau mai mult de la mine si de la viata mea, oameni care prin vorbele si faptele lor reusesc sa ma repuna pe traseu in momentele grele. 

Si exista un om a carui parere o pretuiesc enorm de mult. Deoarece mi-a dovedit intodeauna, ca oricare ar fi piedicile puse in drumul sau, reuseste mereu sa le depaseasca. Reuseste mereu sa se ridice la nivelul oricarui tip de situatie si sa ii faca fata cu brio. Este o persoana activa, manata de dorinta de reusita, in tot ceea ce se apuca sa faca, indiferent daca este vorba despre proiecte personale sau lucruri legate de job. O persoana care a reusit de-a lungul timpului sa isi tina langa ea pe cei apropiati, indiferent daca sunt oameni din orase diferite, sau cu alte interese. Si ma mai inspira dintr-un motiv. Pentru ca are un suflet cald, chiar daca nu va recunoaste asta in ruptul capului. Ca de exemplu, desi nu suporta pisicile, cand l-am adus acasa pe Loki, si i-am povestit, desi asteptam sa aud vre-un comentariu antipisicesc, nu a facut-o.

Ea este cea care mi-a readus aminte ca pentru a reusi in viata trebuie sa crezi in primul rand in propriile puteri, iar apoi sa stii sa iti urmezi drumul pe care ti l-ai trasat. M-a inspirat in luarea unor decizii destul de dificile, si pentru asta ii multumesc. Chiar daca vorbim destul de rar.

Si pentru ca se apropie decembrie, luna cadourilor, si implicit ziua persoanei respective, cei de la LuxuryGifts.ro”  mi-au dat o idee destul de buna pentru unul dintre cadourile care i s-ar  potrivi:

Imagine

Pe celalalt, il voi personaliza altfel.

Articol scris pentru Superblog2013.

 

 

This entry was posted in SuperBlog 2013, Ultimele Aberatii and tagged , , . Bookmark the permalink.

Leave a comment