Puterea parteneriatului

Ca si in viata de zi cu zi, zicala “unde-s doi puterea creste”, isi are pastreaza inteleapta semnificatie si in lumea virtuala. Pentru ca orice idee pe care doresti sa o promovezi ramane doar la statutul de idee atata timp cat nu ai parteneri care sa te ajute sa o faci cunoscuta. Si desi bloggerii reprezinta o comunitate, daca nu ai deja un blog “cu greutate”, iti va fi foarte greu sa ai un impact atata timp cat esti singur.

Cred ca am doua exemple foarte potrivite: www.toateblogurile.ro cu al lor rss pub, pe care desi nu am reusit nici pana la ora aceasta sa il vizitez, inteleg de la colegii mei ca este unde ai ce cunoaste.

Si cel de-al doilea exemplu, este chiar competitia Superblog, competitie inceputa in anul 2007, care se bucura de un real succes, reusind de lungul timpului sa confirme importanta si calitatea parteneriatelor stabilite. Un concurs despre care spre surprinderea mea am aflat destul de tarziu(anul trecut), prin intermediul Ralucai Cincu (Partener media),in cadrul careia m-am decis sa particip anul acesta. Iar cand spun ca am aflat destul de tarziu, ma refer la faptul ca desi blogul acesta aparut undeva la finele anului 2012, mereu am mentiut legatura cu lumea blogurilor, desi incetasem sa mai fac parte efectiv din aceasta lume cu multi ani inainte(este cel de-al doilea blog administrat de catre subsemnatul). Chiar in cadrul acestei editii unul dintre organizatori(Claudia) mi-a demonstrat ca fara comunicare, si fara parteneri, nu poti realiza prea multe. Iar parteneriatele pot avea rezultate pentru toate partile implicate. Primele rezultate in cadrul oricariei forme de asociere(online) este vizibilitatea. Iar aceasta duce la multe alte avantaje reciproce. Nu voi intra in discutii tehnice deoarece nu este cazul. Dar voi mentiona faptul ca sunt mandru ca am descoperit prin intermediul Superblog, oameni ca Sorana Bordas(castigatoarea Spring Superblog 2013), sau Bogdan Daradan concurent in editia actuala, pe care am inceput sa ii citesc cu placere.

Si nu vreau sa uit ca mentiona ca datorita acestei competitii, in urma asocierii dintre concurenti a aparut Girafa Creativa. Sper ca aceasta mica comuniune sa realizeze ce si-a propus in prima faza: niste campanii de social media cu impact.

Articol scris pentru Superblog2013.

This entry was posted in SuperBlog 2013, Ultimele Aberatii and tagged , , , . Bookmark the permalink.

One Response to Puterea parteneriatului

  1. Bogdan Daradan* ! :))

Leave a Reply

