Scrisoare către un fost iubit – Guest Post

 Pe Bianca am descoperit-o întâmplător răsfoind într-una din zile diverse bloguri. M-a captivat instant stilul ei de a scrie. Textele ei sunt lejere și totuși pline de substanță, iar faptul care m-a surprins cel mai tare a fost să cunosc omul din spatele blogului – o studentă politehnista. O să va las să o descoperiți prin intermediul articolului pe care am plăcerea să îl public pe acesta pagină, iar apoi să îi vizitați  blogul. Am menționat că am concurat împotriva ei în Superblog2013 ?

“Drag fost iubit,

 

Vezi asta? Asa arată durerea. Vreau să te apropii si să stai câteva secunde în fata mea pentru a-mi simti tristetea din respiratie. Priveste-mi ochii si numără de câte ori clipesc. Câte din aceste miscări de gene crezi că ascund lacrimi ale unor cuvinte pe care nu le voi mai putea spune niciodată? Nu vreau să ratezi nicio secundă din felul în care m-ai făcut să mă simt.

 

Vreau să fiu eu cea care te tine treaz noptile, vreau să fii motivul pentru care nu mai mănânci sau dormi sau râzi la emisiunea ta preferată. Vreau să fiu motivul pentru care mergi cu ochii pironiti în pământ pentru că prea multe lucruri îti amintesc de mine. Vreau să simti slăbiciunea unei inimi reci si să te simti atât de inferior încât să mergi pe stradă cu mâinile în buzunar pentru a nu atinge pe cineva din greseală. Vreau ca atingerea cuiva să devină zdrobitoare pentru tine.

 

Vreau ca tu să fi aici acum. Două rânduri mai în spate. Vreau să fii aproape dar suficient de departe pentru a nu mă putea atinge. Si vreau să nu auzi când lacrimile mele vor lovi podeaua dar va trebui să vezi si să înghiti tot.

Aminteste-ti acum de corpul meu scormonindu-se ca un vierme sub greutatea cuvintelor tale. Vreau să-ti savurez expresia când mă vei vedea golindu-mi interiorul de toate sentimentele pentru tine. O să îti tintuiesc ochii si nu o să-ti permit să întorci privirea. Nu trebuie să ratezi nimic din imaginea macabra în care m-am transformat.

Si vreau să te aud când îmi spui tare si răspicat: Iartă-mă!

Imagine

 Cu foste sentimente,  
 Cea care ți-a fost odată călăuză
 
Notă: Dacムîți va spune cineva vreodată ca tristețea ta nu e fizică, arată-le scobiturile in oase, pielea aspraƒ de pe brațe, spate, gât. Arată-le forma corpului tău imprimată pe saltea din zilele in care nu mai doreai să trăiești și îți lipisei trupul de pat.”

 

This entry was posted in Guest Post. Bookmark the permalink.

7 Responses to Scrisoare către un fost iubit – Guest Post

  1. Dana Lalici says:

    Numai lume ca lumea ai tu aici invitat. Bianca e o fata minunata , cu scris plin de sensibilitate si de maturitate. Politehnista??? Habar nu aveam….

  2. Miu Miu says:

    Super articolul :X Mi-ar placea la un moment dat sa am si eu onoarea de a iti scrie un guest post 😀

  3. dan says:

    vreau sa ma rogi sa-ti trag si io un guest post ca sa am placerea de a refuza >:)

Leave a Reply

