Leapșa naturală ca Aloe Vera

 Primită (offline) de la Pinky …  pe care cred că toți o știți. Ințiata de Daniel. Mă încadrez și eu trendului și voi răspunde întrebărilor naturale.

1. Cam câte bloguri citești într-o săptămână? Unde le găsești?
 
Citesc în general cam tot ce îmi pică în fața ochilor, pe Facebook, în readerul de pe blog, twitter, și alte surse. Uneori dau de ele întâmplător, sărind de pe blog pe blog, din recomandare în recomandare. Ca și număr, îmi este greu să estimez.Sunt câteva pe care le citesc aproape zilnic, altele noi, asupra caroră uneori revin, și unele pe care nu mă mai intorc. 
 
2. Cum știe un blogger că l-ai citit?
 
De cele mai multe ori nu știe. Dar când mă impresionează cu adevărat un articol, îi dau un like, comentez sau chiar îi dau share.
 
3. Dacă tu comentezi la un blogger, te aștepți ca și bloggerul respectiv să comenteze la tine?
 
Categoric NU. Eu înțeleg să comentez atunci când am ceva de spus. Doar pentru a aduce trafic acestui blog, nu o fac. Și de cele mai multe ori(uitându-mă la ce și cum se comentează la articolele mele), consider că și cititorii mei sunt de aceeași părere(mulți dintre ei fiind totodată și bloggeri)
 
4. Ce bloguri nu citești?
 
În principiu încerc să evit blogurile care conțin advertoriale, sau cele pe teme de fashion, pentru că nu mă interesează subiectele. Cele de advertoriale mai ales, consider că de cele mai multe ori conțin neadevăruri, și prefer să îmi formez singur părerea asupra unusi serviciu/produs. Cele de fashion sunt destinate publicului feminin. Nu mă încadrez în această categorie.
 
5. Ca să încheiem mai optimist, cum îți recompensezi comentatorii de pe blog? – See more at: http://tulips-and-sparkles.blogspot.com/2014/01/leapsa-naturala-ca-aloe-vera.html#sthash.sq1HVdhJ.dpuf
5. Ca să încheiem mai optimist, cum îți recompensezi comentatorii de pe blog?
 

Momentan încerc să îi răsplătesc, prin articole din ce în ce mai bune. Nu știu dacă îmi iese intodeauna. Probabil la un moment dat voi recurge și la o premiere sau ceva de genul. Dar momentan nu m-am gândit așa departe. Să văd întâi cum dezvolt acest blog. Eu zic : în pași mărunți și siguri.

 Eu sper să fiu gigi contra la această leapșă. Din acest motiv o dau mai departe Lunei.
 Sunt tare curios ce răspunsuri are pentru noi. (sper să ni le și dea)
Image
Iar acum va las, vreau sa o cunosc pe Vienela!
 
This entry was posted in Ultimele Aberatii and tagged . Bookmark the permalink.

5 Responses to Leapșa naturală ca Aloe Vera

  1. Natural says:

    Vlade, sa te vad eu cand ti-o suci mintile vreo bloggerita de fashion, beauty etc. daca mai zici ca nu citesti bloguri de-astea 🙂

  2. Observ ca nu sunt singura care avea impresia ca Vienela vine la karaoke. :))
    Lasa, ca am vorbit eu cu ea…si daca ne suparati vreodata, va vom “incanta” candva auzul cu vocile noastre minunate!

  3. Rodica says:

    Of, mi-a păpat wordpress-ul primul comm….da, accept cu drag. La începuturile bloggingului meu(prin 2009) am onorat destul de multe şi m-am descurcat onorabil. 😛
    Merci! :*

Leave a Reply

