Biblioteca bloggerului român

Image

De ce aș scriu eu despre acest subiect? Deoarece mi se pare a fi una dintre cele mai interesante inițiative apărute în blogosfera românească în ultima vreme. În caz că nu știați a fost inițiată de către un blogger pe care îl găsiți aici.

Nu cred că am reușit anul trecut să citesc 10 cărți noi, așa că voi menționa doar ce am citit pentru prima oară.

Topul meu arată în felul următor(complet aleator):

 1. Wieslaw Kielar -CINCI ANI LA AUSCHWITZ
 
 2. Alexandra Ripley – SCARLETT
 
 3. Ileana Vulpescu – SĂRUTĂ PĂMÂNTUL ACESTA
 
 4. Orson Scott Card – JOCUL LUI ENDER
 
 5. Guy Sajer – SOLDATUL NECUNOSCUT
 
 6. Stefan Zweig – ORELE ASTRALE ALE OMENIRII
 
 7. Douglas Reeman – BĂTĂLIE ÎN ADÂNCURI
 
 8. J.K. Rowling – HARRY POTTER

Din nefericire… timpul nu m-a lăsat să citesc mai mult, dar voi încerca anul acesta.

Doresc să nominalizez pe această cale la a ne spune ce a mai citit, pe Pinky, Raluca, Dana, Bianca și Ratzone.

Și pe Emil.. cel minunat … că la filme știu sigur că se uită.

Later Edit: îi rog pe cei nominalizați să viziteze site ul “chinezului” pentru a vedea ce trebuie să facă.

This entry was posted in Pareri. Bookmark the permalink.

14 Responses to Biblioteca bloggerului român

  1. ratzone says:

    mi-as fi dorit sa citesc de la tine cinci ani la auschwitz. am citit si eu orele astrale ale omenirii

  2. bsreutlingen says:

    sunt curios de cartile lui emil:)))

  3. Vali Crintea says:

    felicitari ! m-ai facut putin curios cu locul 1 !
    si eu am acceptat provocarea inedita! Asa arata topul meu si eram gata sa nu am 10 carti 😀 ! http://omulvaly.wordpress.com/2014/01/13/nici-macar-o-carte-pe-luna/

  4. Pishky says:

    Deci pt că ai citit Harry Potter, oficial ești cel mai tare din parcare! AM ZIS!

  5. Ioana says:

    Ah, CINCI ANI LA AUSCHWITZ e o carte care mă intimidează. E în bibliotecă de câțiva ani și tot nu sunt pregătită să citesc. Spor la citit în continuare! 🙂

    • vladvvlad says:

      Surprinzator dar ma asteptam la ceva mult mai dur.. si mai greu de digerat.. dar .. chiar nu este.. o recomand.. imi pare a fi totusi o istorie nuantata…

      • Ioana says:

        Nu am pe nimeni care să fi fost afectat la propriu de Holocaust, și totuși pe mine mă afectează teribil totul despre acesta. După ce am revăzut Lista lui Schindler, cu atât mai greu îmi e. Dar odată și odată tot o să-mi fac curaj. 😀

      • vladvvlad says:

        Crede-ma… “Lista lui Schindler” a avut si asupra mea un puternic impact.. vizuat.. interior.. etc.. dar cartea.. e “usoara”… am citit carti scrise de Sven Hassel.. mult mai dure.. si mai vizuale in descrieri… care mi-au transmis o cu totul si cu totul alta stare. Avand in vedere ca aceasta carte trateaza un subiect “greu”… raman la concluzia ca este o carte usoara. (si uite cum fac eu review unei carti :))) )

      • Ioana says:

        Mulțumesc! Parcă, parcă mă convingi să o citesc 😀
        Oh, de cărțile lui Sven Hassel nici nu îndrăznesc să zic ceva măcar. Încerc să stau la ani lumină distanță de ele. Poate le voi citi la bătrânețe, după ce îmi voi adormi stră-nepoțeii. ;))

Leave a Reply

