Visează – Guest Post

Imagine

Pe Dana am întâlnit-o întâmplător în Mojo. La o seară de karaoke. Cântă magnific. Știți cum este la ieșirile de acest gen: multă bere, prieteni, multă vorbă. Dar ea este cea care a reușit să facă un club să amuțească. Cu vocea ei, cu prezența scenică. Cu totul. S-a făcut pentru câteva minute liniște. Cel mult am cântat împreună cu ea. Dar a impresionat complet auditoriul. Bogdan a avut inspirata idee să se prezinte, și apoi să ne facă cunoștință. Dorea să scrie un articol despre ea. Eu am preferat să o rog pe ea să îmi scrie ceva.

Iar rezultatul îl puteți urmări mai jos:

“Nu sunt o persoană specială, deosebită, dar sunt un om bun, iar pentru mine asta contează mai mult decât a fi sofisticat. Îmi place simplitatea în natura ei și mă bucur de ea. O ceașca de cafea dimineața, o carte bună și o țigară, o melodie ascultată pe repeat, concertul unei trupe favorite, o pereche nouă de pantaloni, o nouă descoperire în spațiu, soarele. Soarele mereu mă face să zâmbesc.
Provin dintr-un oraș mic. Cândva agitația și aglomerația Bucureștiului mă încântau. Însă acum nu văd decât un oraș plin de oameni lipsiți de speranță. Mulți spun că visele mele depășesc limitele realității, dar nu am ajuns nici măcar la jumătatea drumului : “Ești cu capul în nori, Dana”
Cine sunteți voi să definiți realitatea? Poate noi suntem cei care văd realitatea iar voi vă aruncați în vid.
Îmi este greu să vorbesc despre pasiunile mele pentru că lumea mă ia în râs, și de ce? Because i dream to high?
Iubesc muzica, nu ca orice om, mai presus de atât. Pot asculta o melodie “on repeat” ore în șir, zile. Îmi place să cânt, mă relaxează, mă ajută, mă eliberează. Nu știu exact cum am să fac să îmi ating țelul în muzică, dar știu că o să vină ziua aceea, ziua în care în sfârșit telecomanda din copilărie se va transforma într-un microfon iar peretele – într-un public numeros; ziua în care lacrimile de bucurie și extaz deoarece o mulțime de oameni cântă piesa mea, într-un concert, vor fi adevărate și nu doar o iluzie. Mă emoționează de câte ori văd un concert și aud publicul cum cântă alături de artist, e minunat, nu cred că pot percepe o energie atât de puternică în imaginația mea.
Este greu să reușești într-o lume în care majoritatea încearcă să îți distrugă moralul și încrederea, în care in fiecare minut cineva îți spune: “Visezi!” Da, visez! Visez, pentru că fără vise am fi doar niște zombi care slujesc societatea. Poate că sunt nebună, dar lăsați-mă să trăiesc în nebunia mea deoarece acolo, cel puțin, am speranță, speranța de care mulți au uitat, speranta pe care alții nici măcar nu au cunoscut-o.
Cum rămâne cu sentimentele noastre care ne definesc și ne creează? Cum rămâne cu ce vreau eu să fac și cu ce iubesc eu? Dacă vouă nu vă pasă, încă mai sunt unii cărora le păsa, încă mai sunt oameni care speră, care visează – cred în ei! Si ghici ce? Peste ceva timp nu doar că vom fi deasupra dar vă vom părăsi, pentru că stând lângă oameni care ne trag în jos și sunt pesimiști doar pentru că ei și-au pierdut speranța nu ne este bine! Așa că, gândiți-vă ce tabără alegeți. Cum ar fi să fim toți pesimiști ? “nu se poate”, “e pe pile”, “în ziua de azi nu mai reușești nimic”, “ce facultate? – uite câți o au și nu au făcut nimic cu ea”! Scuze și iar scuze! Dacă ar  gândi toți așa nu am fi avut atâția oameni minunați care ne-au lăsat lucruri de prețuit în urmă și mai ales vorbe înțelepte pe care ar trebui să le citiți și să le înțelegeți, nu am mai fi avut lideri, nu am fi avut genii!! Așa că lăsați scuzele deoparte, încălcați regulile, ignorați sistemul și măcar o data faceți ceva pentru voi.

Visați! Visați la cai verzi pe pereți, visați la o viață plină de tot ceea ce va doriți, iar dacă nu o puteți realiza, trăiți în nebunia voastră și gustați fericirea!

Măcar ca pe o iluzie.”

This entry was posted in Guest Post and tagged , , , , , . Bookmark the permalink.

8 Responses to Visează – Guest Post

  1. Parca a scris pentru mine. Exact asa gandesc si eu. De ce crezi ca plec in America? Fiindca am vrut sa fac ceva ce imi doresc EU. Chiar daca TOATA LUMEA mi-a sarit in cap. Dar uite ca eu am insistat…si pana la urma plec. E bine sa visezi… Stii cum e.. “Ai grija ce-ti doresti, ca s-ar putea sa ti se intample”. Mi-am dorit atat de tare sa ajung in America, incat…chiar o sa mi se intample. Tareee! 😀

    • Dana says:

      America…the land of dreamers 😉
      Si eu visez sa ajung acolo. Cat despre “Ai grija ce-ti doresti, ca s-ar putea sa ti se intample”…I’m ready! 🙂

  2. Dana Lalici says:

    Extraordinar de frumos scris. Iar fata asta pare…magica. Felicitari pentru Guest Post! Tare mi-a mai placut!

  3. Ii dau dreptate Danei cand zicea ca ai numai lume buna invitata sa scrie 😀

  4. Pingback: Presa in blugi » Dana Niculae – Wild Karaoke, freedom life, true cool spirit! Read and learn…

  5. allexyanna says:

    Frumoase randuri, frumoase ganduri.Sunt in acord cu Dana si ii doresc succes.Acest text este postat astazi in “joia altor puncte de vedere” pe pagina Allexyanna.

Leave a Reply

