Guilty pleasures

Image

Cafeaua de dimineață … cel mai important lucru pe agenda oricărei zile. Eventual însoțită de un croissant și un suc de portocale –  știu, o combinație ciudată. Și bineînțeles omniprezenta țigară. Aș putea fuma doar două țigări zilnic. Dar ar fi obligatoriu să le fumez în timp ce îmi savuzez cafeaua.

Presa – face parte din ritualul care cuprinde și cafeaua. Mă trezesc, fac baie, etc, prepar cafeaua mai sus amintită(neapărat la ibric, neapărat cu lapte), deschid calculatorul și citesc presa. Îmi place să fiu la curent cu ceea ce se întâmplă. Și nu mă mă uit la televizor. Portița mea către lumea înconjurătoare sunt știrile aflate în cadrul ziarelor online.

Facebook – da, recunosc, sunt aproximativ mereu on line. Dar surprinzător, nu neapărat pentru a afla ce fac “prietenii” mei virtuali. Ci pentru că sunt abonat la tot felul de pagini care mie mi se par interesante. De exemplu pe Vice am descoperit o serie foarte interesantă de articole dedicate clădirilor părăsite din București – și nu numai. Îmi place să urmăresc paginile a doi fotografi : Aurel Râpă și Sorin Onisor deoarece lumea pare altfel văzută prin obiectivele lor. Si lista ar putea continua.

Bloguri – citesc în mod constant puține: Cabral, Elena, Sabina, Chinezu, Andi (cele ale bloggerilor așa ziși cu greutate), iar în rest, ce îmi recomandă readerul din wordpress sau facebook-ul. Enumăr: Irina, Dana, Pinky, Bianca, Oana, Emil(deși are trei bloguri, nu sunt abonat la nici unul dintre ele, iar despre articolele scrise de minunăția sa, aflu de pe facebook), Bogdan, Raluca, etc. Mai descopăr bloguri sau articole interesante pe grupurile din care fac parte.

Cărți – încă îmi place să citesc. Muzică pe fundal, o ciocolată sau o prăjitură și o carte în paginile căreia să mă pierd.

Muzica – cred că singurul lucru de care sunt dependent cu adevărat. Nu cred că mi-aș putea imagina viața fără muzică. Amplifică stări și trăiri, mă poartă în timp amintindu-mi de momente din viață, mă însoțește oriunde aș merge. În momentul în care scriu aceste rânduri ascult ERA… și mă gândesc la munți(o asociere pe care o fac mereu).

Un ceai băut într-o companie plăcută la o ceainărie. Chiar ceva ce nu am mai făcut demult. Îmi place senzația de intimitate pe care o ai într-un astfel de local, diferită de cea dintr-un pub, restaurant, etc. Probabil și datorita faptului că în cele în care am fost eu(în vremuri imemoriabile), nu se fuma. Deși sunt fumător, este un aspect care m-a încântat. În plus, ultima oară când am fost într-un asemenea local, am avut ocazia să ascult și muzică – live la pian. Absolut fabulos.

Un film bun, văzut acasă sau la cinematograf. Am avut norocul să văd premiera filmului “Nymph()maniac” – prima parte. Superb. Nu voi scrie (încă) despre el. Există deja câteva articole foarte bune care surprind esența filmului. Dar cel mai bine mergeți să îl vedeți. Voi reveni cu un articol în acest sens după ce voi vedea și cea de-a doua parte.

Telefonul – în momentele în care este închis. Deși sunt dependent de comunicare, mail, urmăritul în timp real a ceea ce se întâmplă pe internet. Unele din cele mai linistitoare perioade pentru mine sunt acelea în care nu mai am baterie/semnal etc. Urăsc să vorbesc la telefon. Nu îmi plac conversațiile lungi și fără sens.

Imi place sa descopăr oameni noi. Mereu. Si incerc sa o fac cât mai des.

În principal consider că astea sunt micile plăceri vinovate pe care le am. Lucruri simple – pentru cei mai mulți dintre voi. Pentru mine, lucruri care mă încarcă de energie, îmi fac ziua, și viața mai frumoasă.

Voi ce “guilty pleasures” aveți?

This entry was posted in Pareri and tagged , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink.

9 Responses to Guilty pleasures

  1. si….de ce nu scrii tu despre bere…cel mai bun lichid dulce-amarui de la casa oricarui blogger care se respecta:)))

  2. raluka says:

    ciocolata+blog+teatru 😀

  3. raluka says:

    +carti .. uitasem de ele ..

  4. Nymphomaniac? Eu parca vazusem filmul asta mai demult.
    http://www.imdb.com/title/tt1111890/?ref_=nv_sr_3

    Cel nou e continuarea astuia sau nu au legatura?

  5. Guilty pleasures:
    1. Un tip zice: De cand a inceput noul an am redus din tigarile fumate zilnic. Acum nu fumez decat 5 tigari pe zi, cate una dupa fiecare partida de sex…

    2. Sa stai acasa cand altii sunt la munca si sa mananci din restul de tort ramas de la ziua ta, de pe 19 ianuarie (!), basca putin surfing printre bloguri…

Leave a Reply

