Stari

Sunt zile in care te trezesti si oricat de mult ai vrea sa il infrangi, presentimentul ca ceva nu va fi ok persista.

Imagine

Scriam mai demult ca cel mai bine este sa te trezesti cu un tonus optimist. si ziua va decurge in favoarea ta. Si da, cred in acest lucru. Dar orice moneda are doua fete. Si exista si zile ca cea de azi, sau ieri.. sau nici macar nu mai stiu, zile in care oricat de mult as incerca, nu pot trece de agnoasa provocata de un “bad feeling”. Iar in aceste zile imi amintesc de tot ceea ce nu mi se pare in regula cu mine, cu cei din jurul meu – raportat la relatiile dintre noi, imi dau seama ca imi lipseste pana si pofta de a scrie. Ma trezesc dimineata, ma duc ca un robotel la munca, inchei activitatea pe ziua respectiva, revin acasa, eventual ma prabusesc intr-o sticla de bere(inainte de a manca), ma uit la un film si dorm. Ca un drum anost pe autostrada. Drept, viteza constanta, fara curbe… letargic as putea spune. Sa mai bine spus ca o masinarie. Activitatile noi dau culoare vietii, chiar daca sunt obositoare, sunt cele care ne fac sa mergem mai departe cu zambetul pe buze. Ce ne facem cand nici macar de acelea nu avem chef? Cand lipseste pana si cheful de socializare, cu cunoscuti sau straini? Eu unul ma resimt dupa o perioada de genul asta. Incerc sa ma regasesc intr-un mod sau altul, dar sunt obligat sa recunosc faptul ca uneori dau gres. Azi am dat gres. Poate imi lipseste zambetul cuiva drag.

Poate maine…

This entry was posted in Pareri. Bookmark the permalink.

3 Responses to Stari

  1. Pingback: Presa in blugi » ADDA: Iti arat ca pot un interviu in blugi!? Interpret, compozitor, artist 100%! FOTO si VIDEO!

  2. Tot ziceai ca nu prea ai citit anul trecut, uite, ca sa faci ceva nou, apuca-te de o carte 😀

Leave a Reply

