Ganduri.. sau idei… sau ceva

Dupa mult timp am deschis un folder cu muzica pe care nu il accesasem de mult. Folderul cu muzica folk. Dupa cum am mai spus si in articole anterioare, muzica ma ajuta sa rememorez momente din viata.. momente care s-au petrecut si au lasat o amprenta asupra mea.

Nu stiu daca este vorba despre combinatia de amintiri, despre faptul ca deja toata media vuieste ca se apropie Dragobetele sau varianta americana – Valentine’s Day, dar am ajuns sa imi adresez niste intrebari. Cred, totusi, ca nu sunt intrebari adresate doar mie, ci intrebri universale:

– Ce ma face sa ma indragostesc de cineva?

– Ce o face sa ma placa?

– Ce ne leaga?

– Ce ne desparte?

Banuiesc ca pentru fiecare caz in parte exista un alt raspuns la fiecare intrebare.

In cazul propriu, nu realizez nici macar acum, retrospectiv, care au fost cauzele care au generat succesele initiale, si bineinteles esecurile finale. Cu exceptia unui singur caz. Nu voi vorbi despre ele. Voi vorbi la general.

Aud in stanga si in dreapta, despre cazuri ale unor oameni care au stiut din primul moment ca cel/cea cunoscuta va fi persoana care le va schimba in bine viata, ca va fi cel/cea alaturi de cre isi va atinge obiectivele universal acceptate: relatie, casatori, copii… etc.

Dar nu mi se aplica. Pentru ca nu am stiut niciodata din primul moment in care am cunoscut o fata, ca va reprezenta pentru mine mai mult decat o simpla cunostinta. Am aflat in timp. Si desi sunt multumit la general, in ciuda faptului ca toate relatiile importante s-au terminat, nu incetez sa ma intreb,:de ce atunci cand am cunoscut persoana care consider ca a avut in ultima perioada cea mai importanta influenta asupra mea, cea pentru care si in acest moment as face orice, a devenit si  cea pe care am reusit sa o indepartez din viata mea?

Sigur sunt ca m-am speriat! De mine, de sentimentele pe care le am pentru ea, de faptul ca s-ar putea sa nu iasa nimic. Iar la un moment dat am ales sa ma indepartez. O decizie pe care o regret ori de cate ori imi aduc aminte. Sunt vinovat, si din acest motiv nu am voie sa ma plang – sunt vinovat pentru ca nu am luptat pentru ceea ce simteam, nu am incercat sa fac cumva, macar pentru a afla un raspuns clar din partea respectivei. M-am complacut sa ma aflu mereu in prezenta ei, fara a incerca sa dovedesc altceva. Un fel de “friend zone”. Iar cand mi-am impus sa fac ceva, am ales sa dispar. Proababil(dupa cum am aflat ulterior) o decizie proasta.

M-am lungit cu ceea ce spun. Vorbesc mult.. despre mine. De fapt as dori ca ideea acestui articol sa fie: LUPTATI!!. Pentru el/ea. Luptati pentru ceea ce simtiti. Nu lasati ca timpul sa isi puna amprenta asupra gandurilor voastre. Nu va lasati in situatia de a va intreba: “ce ar fi fost daca?”!!

Apar regrete. Care ar putea fi evitate. Nu stiu ce am vrut sa exprim prin acest articol. Poate o frustrare… 

Concluziile le trageti voi.

Imagine

 

 

This entry was posted in Politica sufletului. Bookmark the permalink.

4 Responses to Ganduri.. sau idei… sau ceva

  1. Poate incerci sa o recuperezi 🙂

  2. Rodica says:

    E timp pentru toate, inclusiv pentru părerile de rău…

  3. Cristina Varga says:

    Viata e prea scurta sa iti “formezi” regrete… asa ca urmeaza-ti inima, chiar daca, logic vorbind, e o idee foarte proasta, tu urmeaz-o ca n-are cum sa dea gres. Sigur ca poti ajunge sa suferi, c’est la vie, sigur ca poti la fel de bine sa ajungi fericit si implinit. Sigur ca poti ajunge sa nu realizezi nimic de fapt, ca n-aveai ce sa realizezi cu acea persoana (si nu ma rezum doar la deciziile legate de oameni). Mereu avem de invatat, iar sentimental, psihic – trebuie sa evoluam in permanenta, sa nu avem regrete sau pareri de rau, caci ele macina si macina si macina intr-una. Am reusit performanta de a avea un singur regret ramas (din multe), si nu-mi denota decat ca degeaba il am si p-asta, caci nu se poate schimba nimic acum… totusi cateodata acest regret mai doare.

    Follow your heart, she might surprise you 😉

Leave a Reply

