Leapsa intarziata(II) – Leapsa Calatoare

Din nefericire, sunt intarziat rau de tot la lepse. Am raspuns nu neaparat in ordinea in care le-am primit, si clar cu o intarziere clara.

Imagine

Imi cer public scuze fata de blogerrita “in roz” si ii raspund acum provocarii:

1. Ce locuri noi vreți să vizitați în 2014?
 
In primul rand.. Romania. Am atatea locuri de vazut si revazut, incat nici nu stiu de unde sa incep. Nu am reusit sa ajung la Sighisoara in cadrul festivalului medieval. As vrea sa ajung acolo. Cimitirul vesel de la Sapanta. Manastirile din Moldova – desi nu sunt un om religios. Si multe altele.
Imagine
Iar in strainatate anul acesta am trei locatii pe care(sper) le voi vizita:
Madrid, la invitatia unei prietene, Berlin, din motive personale, si mi-as dori(daca fac rost de bilet) sa ajung la cel mai mare festival de rock din Europa – Wacken.
Imagine
 
 
2. Ce locuri în care ați mai fost aveți pe lista de vacanță?
 
Normal, imi doresc de 1 Mai sa ajung in Vama.
Imagine
 
Este un loc cu care rezonez in mod special, mai ales daca sunt insotit de cei cu care ma simt bine. Este un loc pe care multi nu il inteleg, dar care ma ajuta sa imi amintesc de mine. Mi-e dor de munti. Locurile in care ma incarc cu energie. Un traseu cu rucsacul in spate, o masa pregatita la primus, un rasarit de soare printre creste. Locuri ale caror lipsa o resimt din plin. Am un an de cand nu am mai vazut o carare montana decat prin intermediul pozelor publicate de catre prieteni.  Si sunt multe trasee pe care nu le-am incercat.
Imagine
 
3. Dacă ar fi să recomandați cuiva o stațiune de vacanță externă și una internă, care ar fi acelea?
 
Intern… nu stiu ce sa spun. Depinde de gusturi. V-as recomanda o tura Pe Transfagarasan la Conacul Ursului. Activitatile pe care le puteti desfasura acolo, vorbesc de la sine.
Extern – Mergeti oriunde in Europa. Praga – bere buna, Paris orasul romantic, Roma – cetatea eterna. Repet: Depinde de gusturi.
Imagine
Eu nu as rata nici unul dintre locurile enumerate mai sus. Si reiau o recomandare a celor de la TravelGirls : Faceti cunostinta cu localnicii. Sigur experienta va fi de vis.
 
 
 
This entry was posted in Ultimele Aberatii and tagged , , , , , , , , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

