Oameni si munti

Pentru a “n”-a oara in ultimii ani am reusit sa imi petrec ziua de nastere alaturi de oameni deosebiti.

Si anul trecut si anul acesta ”vinovata” este o persoana care are un loc special in cadrul grupului meu de prieteni. A reusit de fiecare data sa ma duca in locuri minunate alaturi de oameni deosebiti. Daca anul trecut imi sarbatoream ziua urcand o panta lunga si plicticoasa, pentru a descoperi o minune de cabana pe un varf de munte(cabana Suru), anul acesta am coborat de la alta cabana faina(Cabana Barcaciu), luptandu-ma(complet anapoda echipat) cu noroiul.

Ce m-a impresionat a fost deschiderea cu care am fost intampinat de un grup de necunoscuti. Oameni speciali, fiecare in felul lui, motiv pentru care imi pare rau ca nu am apucat sa ii cunosc mai bine pe toti. Oameni care impart o pasiune comuna – iubirea de munte, o pasiune pe care o impartasesc si eu, desi in ultimul timp am devenit un lenes. Am reusit(oarecum) sa ma rup pentru cateva ore de internet, sa imi reincarc bateriile, sa imi aduc aminte ca viata nu reprezinta doar munca, si probleme. A reprezentat un moment in care m-am detasat de faptul ca implinesc o anumita varsta. A fost noroi, a fost ceata, a fost munte si au fost oameni.

E pentru prima oara(mereu fac chestii inedite ptr mine in iesirile de genul acesta), cand m-am culcat la o ora absolut decenta si nu m-a deranjat – deoarece pentru mine ora 12 reprezinta o ora mai mult decat decenta.

Ripper(organizatorul iesirii), Andreia, Adriana, Hannah, Silvana, Alex, Ioan, Cristina, Rodica, Raluca, Tibi si Petru – Va multumesc! A fost o placere pentru mine sa imi petrec aceste(undeva si aproximativ) doua zile in compania voastra. Si va aplaud virtual(macar) pentru dedicatia de dimineata.

Pe drum spre casa am descoperit si urarile venite pe facebook, sms, mail. Am ramas impresionat. O sa incerc sa raspund individual tuturor. Desi sunt foarte multe. M-am simtit special.

Imagine

Nu pot incheia fara sa ii mai multumesc cuiva: IRINA. Omul care imi reaminteste constant ca prietenii sunt cei care iti accepta uneori si tampeniile, surprinzandu-te constant. Demonstrandu-mi ca exista oameni care tin la mine indiferent de teoriile mele idioate.

Un fel de: La multi ani! Vlad.

 

 

 

This entry was posted in Ultimele Aberatii. Bookmark the permalink.

8 Responses to Oameni si munti

  1. allexyanna says:

    La multi ani…si aici 🙂

  2. Sonia says:

    La mulți ani, încă o dată!

  3. Te simti special pentru ca esti special 🙂

  4. Ana-Maria says:

    Ca nou intrata in grup, iti impartasesc sentimentele.
    Culmea, prima mea iesire cu acesta (cu 2 luni in urma) a fost asemanatoare cu a ta: ziua de nastere sarbatorita la cabana, in care a trebuit sa depasesc si regretul unor ani scursi fara sa ma fi bucurat mai mult de ei, dar si retinerea in fata unui grup destul de mare de necunoscuti.
    Iar rezultatul a fost tot la fel, o surpriza frumoasa: oameni placuti, deschisi si ingaduitori cu ciudateniile mele specifice!
    Dar si tu esti deschis: la discutii, la oameni noi, locuri noi, si la experiente ciudate (cum este asta sa iti petreci ziua de nastere cu necunoscuti).
    Mi-ai ramas in minte cu momentul in care te-am vazut de dimineata la masa citind in cabanuta intunecoasa in timp ce restul dormea inca.
    Era atata liniste si poezie in gestul acela!
    La fel si gestul de a imprumuta furculita unei persoane pe care nu o cunosti.
    Sper sa iesi mai des, sa impartasim pareri si taceri.
    Ai grija de tine, asa cum ai avea de copilul tau!
    😉
    Hana

Leave a Reply

