Ganduri de seara

Azi sunt antisocial.

Poate e de la o masea care ma sacaie. Am vizitat un dentist.

M-as plimba cu masina, catre o tinta nestiuta, gonind in noapte, uitand de himere.

Am in fata un monitor, care imi ofera informatii ce mi se par neinteresante in acest moment. Tigarea nu are gust, ceaiul e fierbinte. Mi-as dori o bere. Dar nu am voie.

Motanul are chef de joaca. Cred ca este singura fiinta careia ii pot acorda atentie. Sau poate nu.

M-as apuca de citit, dar mi-e frica ca adorm ca aseara, cu cartea in brate.

Un film? O idee buna. Il pot utiliza pe post de somnifer.

Mi-e dor de tine! Din prima clipa in care ai disparut in noapte. Poate o sa imi treaca. Mereu se intampla. Nu stiu de ce, nu si azi.

Scriu, iar motanul alearga de nebun in spatele meu. Poate intuieste ceva. E si el nelinistit.

Dar eu nu sunt nelinistit. Sunt doar calm. Si fara chef de socializare.

 

 

This entry was posted in Ultimele Aberatii. Bookmark the permalink.

4 Responses to Ganduri de seara

  1. Pishky says:

    Îmi pare mie… sau chiar ne potrivim în stări în seara asta?

  2. Mi-a mai zis cineva ca ar pleca cu masina in nestire, oriunde il duc ochii…

Leave a Reply

