Frustrari

Nu imi aduc aminte exact momentul in care te-am cunoscut. Desi stiu imprejurarea, si ce purtai. Nu retin daca mi-ai atras atentia in vreun fel, sau daca mi-ai fost indiferenta. Nu reusesc sa realizez cum am ajuns sa ne cunoastem mai bine. Cum de am ajuns sa umblam impreuna. Desi inteleg perfect de ce atitudinea mea in privinta ta s-a schimbat total.

Am inceput sa vreau sa te cunosc mai bine. Am vrut sa iti devin prieten. Si am reusit. Dar, mi-am dat seama ca nu este de ajuns. Si m-am speriat. Pentru ca ma sperie sentimentele. Ma sperie faptul ca trebuie exprimate, traite. impartasite. Si ma sperie ideea ca doar eu sunt cel care are aceste sentimente. Am incercat, intr-un mod copilaresc, sa iti arat ce simt. Poate ca ai citit cate ceva printre “randuri”. Sau poate nu. Iar apoi a intervenit socul: mie imi trec repede sentimentele astea. Nu si in cazul tau. De unde au aparut? De ce persista?

Am incercat sa tratez “problema” intr-un mod adolescentin. Am incercat sa cred in ideea “ochii care nu se vad se uita”. M-am indepartat. Si a functionat. Pentru o perioada. Desi mereu m-am gandit la tine. Chiar daca am facut-o rar, dar constant. Viata are un simt ciudat al umorului. Si mereu mi te-a scos in cale. Intr-un fel sau altul.

Imi dau seama ca sufar. De lasitate. Nu am curajul sa iti spun nimic. Daca ma vei intreba vreodata: “cui ii este adresat acest text?”, voi gasi probabil un raspuns convenabil. Nu vreau sa ma indepartezi, desi am incercat sa fac asta singur. Mi-e greu sa te am in preajma mea, dar mai greu imi este cand lipsesti cu desavarsire. Desi in ultima perioada am reusit sa imi rezolv multe din probleme, desi am inceput sa lupt pentru mine, si sa cred in mine, nu am facut nici un pas inainte in privinta ta. Sau poate? am reusit sa ma ascund mai bine!

Trimuful logicii asupra sentimentalismului, sau doar poate o slabiciune exagerata?

Nu stiu ce va urma. Nu este o poveste reusita. Sper doar ca la un moment dat sa am curaj. Momentan ma sperie ideea.

Imagine

 

 

This entry was posted in Ultimele Aberatii and tagged , , , . Bookmark the permalink.

2 Responses to Frustrari

  1. allexyanna says:

    Curaj in acest sens…si stii tu curajul se poate exprima in multe forme 🙂

  2. Spune-i aceste lucruri direct, pana nu va fi prea tarziu… Atunci vor interveni adevaratele frustrari… Acum doar te alinti si astepti.. Nu stiu ce astepti. 🙂

Leave a Reply

