8 martie

“O inimă de Evă, enigmă-n veci profundă!
 
 Din foc divin și amestec din tina cea imundă;
 
 Protee fără nume, ce logică dezminți
 
 Deșartă sau prea rece, sau clocot de dorinți!
 
 Sub vraja frumuseții, ori dulcea ta zîmbire,
 
 Ascunzi tu suferință, rușine, sau iubire?
 
 În clara ta privire, de visuri încîntată,
 
 Pot eu citi, femeie, de vei fi plîns vreodată?”
 
 Iulia Hașdeu – Femeia(fragment)
 
 Am publicat această parte din poezia respectivă pentru voi, femeile de pretutindeni, dar mai ales pentru cele din viața mea. Cele care într-un fel sau altul mi-au modelat drumul prin viață. Mamă, surori, verișoare, (foste)iubite, prietene, sau doar amice.
 
 Deoarece majoritatea celor menționate succint mai sus, au avut un impact în viața mea. În rău sau în bine – de cele mai multe ori pozitiv. Nu este cazul să mă apuc să menționez pe cineva în mod special. Fiecare dintre ele ocupă un loc special în sufletul meu.
 
 Este ziua voastră, la început de primăvară, și profit de ocazie să vă urez “La Mulți Ani”. Sper să vă am în continuare alături de mine, să mă bucur de prezența și prietenia voastră.  

Imagine

 Și mai sper să vă bucurați în fiecare zi de faptul că sunteți femei. Nu numai de 8 martie .

 

This entry was posted in Ultimele Aberatii and tagged , , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

