Pamflet

Nu conține cuvinte cheie(deși ar trebui), și nu este un advertorial. Este un fel de răspuns la una dintre probele Spring Superblog. Nu mi-a plăcut deloc ideea celor ce au inițiat proba, așa că într-o discuție cu o prietenă mi-a venit să scriu asta:

Imagine

 “Era vară, cald, autobuzul plin. Fără aer condiționat! O văd. Stă la prima ușă, e blondă, are un tricou ce îi lasă la vedere umărul stâng, înălțimea este oarecum asemănătoare cu a mea. Ochii de un verde pur.
 Fac o mișcare spre ea. Dar stai! PANICĂ! îmi dau seama că sunt transpirat. Poate miros doar eu. Sau și concetățenii mei. Nu îmi dau seama.
 Dar am o soluție! NU mă voi face de râs. O voi impresiona. În stil franțuzesc. Iau spray-ul deodorant “XXL – Pentru momente grele” de la firma “Parfum”(pe care îl port în rucsac intodeauna), și mă apuc să îmi dau cu el. Pe la subraț, pe gât. pe piept… peste tot. Dau și vecinilor.
                                                                                                                                                                                                                                                                                                                  Mă observă. Se îndreaptă spre mine. Înghesuiala e mare. Un drum greu.  Ajungând lângă mine îmi spune: “l-ai ratat pe țigănușul de lângă tine!” Victorie. “XXL – pentru momente grele” a salvat situația. Am intrat în vorbă cu ea, și am impresionat-o.

Ca un nespălat ce sunt!!!”

This entry was posted in Ultimele Aberatii and tagged , , . Bookmark the permalink.

9 Responses to Pamflet

  1. Super funny 😀 M-ai făcut să râd ! Zăpăcitule 😛

  2. Foarte tare, l-ai fi putut inscrie cu brio in SB. 🙂

  3. Nu pot sa cred ca l-ai si postat :)))

  4. Andrei says:

    Gura pacatosului, adevar graieste.

  5. Rodica says:

    Ai şi nespălaţii, farmecul lor! :))))))))

Leave a Reply

