Despre diverse.. firme

Incep cu o companie de taxi. Se numeste Next Taxi, si au oferit unei prietene o surpriza foarte placuta.

Povestea decurge in felul urmator: o domnisoara are nevoie de un taxi. Din greseala formeaza 0219465, crezand ca suna la alta companie. I se raspunde intr-un mod profesionist, si dupa cateva minute ii vine si masina la adresa solicitata. Prima surpriza pentru ea: masina, curata ingrijita si moderna. Surpriza numarul doi: soferul – un domn la cca 40-50 de ani, cu un mod de a vorbi foarte elevat. Comentariul pasagerei a fost ceva de genul: “cred ca era minim inginer”. Oricum dupa multe ore, respectiva domnisoara face iar comanda la aceeasi companie. Intamplator ii soseste aceeasi masina, o duce acasa, iar la finalul cursei primeste un buchet de lalele, si afla ca nu are de platit nimic pentru cursa, deoarece respectiva cursa impreuna cu florile au reprezentat un cadou de 8 martie, mai ales ca a facut doua comenzi la aceeasi companie. Azi am incercat si eu respectiva firma – desi stiam ca nu voi obtine gratuitati sau ceva de genul. Parerea respectivei domnisoare mi s-a confirmat. Incepand de la modul in care mi-a fost tratat apelul pentru comanda, pana la comportamentul soferilor, pot spune ca sunt extrem de multumit. Iar eu am o mare problema cu taximetristii. Surpriza cea mai mare(pentru mine) a venit si din faptul ca pretul pe cursa(desi au un tarif de 1,77 lei/km) a fost asemanator cu cat as fi platit daca luam un taxi cu 1.39 lei/km. Surprinzator nu? Asa ca ii recomand.

In al doilea rand doresc sa mentionez si un site despre care am aflat de curand. Un site care ofera spre vanzare cadouri inedite. Eu fara sa vreau am aflat ca am nevoie de asa ceva. Pentru ca nu intodeauna cunosti foarte bine persoana careia vrei sa ii oferi un cadou. Sau pentru ca esti pana de idei. Sau poate doar doresti sa oferi ceva diferit. Eu zic ca merita sa va aruncati un ochi si pe acest site : www.mindblower.ro. Eu simt nevoia sa le multumesc. Pentru o idee.

This entry was posted in Ultimele Aberatii, Un fel de... Advertoriale and tagged , , , , . Bookmark the permalink.

6 Responses to Despre diverse.. firme

  1. Pishky says:

    aud și eu ceva de bine despre o firmă de taxi din București.. asta-i o minune :))

    • vladvvlad says:

      si eu am ramas .. masca cand mi-a fost povestit.. asa ca.. am decis sa incerc.. si da… numai de bine. chiar sunt foarte ok oamenii. Sa fi fost eu si amica mea.. cazuri fericite? Nu stiu! Dar, placut surprins clar sunt! Nu ma asteptam!

  2. Vali says:

    Pot sa iti mai dau un site cu cadouri indeite. http://www.smuff.ro.

Leave a Reply

