Aberatii de marti

Probabil Incep sa imbatranesc. Deja un genunchi isi face de cap cu mine, facandu-ma sa ajung inclusiv la spital. Nu imi place sentimentul.

Nu stiu daca e vorba de maturizare, sau imbatranire, sau doar o nevoie de baza, dar incep sa resimt lipsa cuiva de langa mine. Egoist nu?

Imi cam lipseste cheful de a scrie. Sa fie apatie?

Am obiceiul sa public toate prostiile posibile pe facebook. Sau aveam.  Momentan il folosesc strict pentru comunicare. Cu cele 3-4 persoane cu care vorbesc in mod constant pe aceasta cale.

In weekend am fost la munte. As fi vrut sa urc pe varf, dar am ales din motive de siguranta(a mea si a celor pe care ii insoteam) sa stau la cabana. A fost oribil sa stiu ca nu pot urca. Asa ca admir peisajul din poze(multumesc Radu).

Imagine

De obicei cand iti spune o persoana ca esti beat, te uiti stramb, cand iti spune si a doua persoana acelasi lucru, te duci la culcare. Mi se repeta ca duc un mod de viata extrem de nesanatos. Incep sa cred si eu ca cei ce imi repeta asta, au pe undeva dreptate. Dorm putin, mananc rar, de obicei tampenii si nu fac sport. De nici un fel.

De fapt ce vreau sa spun este ca incep sa am eu o parere foarte proasta despre modul in care ma vad.

Iar asta este o concluzie trista.

 

 

 

This entry was posted in Ultimele Aberatii. Bookmark the permalink.

One Response to Aberatii de marti

  1. Cristina Varga says:

    Primul pas catre o viata mai buna si catre o reflexie in oglinda mai frumoasa e sa constientizezi. Acu’ urmeaza sa pui osu’ la treaba si sa schimbi ce nu-ti place la tine 😉

Leave a Reply

