Primăvară în gând… toamnă în suflet

E primăvară calendaristic.

primavara

O primăvară nebună, cu ploi și soare, cu vânt și nopți cu lună plină. E primăvară în gând și totuși am în suflet toamnă. Mi-e dor de drumuri lungi, de șosele ce mi se aștern înainte, mi-e dor de locuri în care nu am mai fost. Și aș pleca. Simt o neliniște interioară ce crește pe zi ce trece. Orașul probabil nu mă va calma, cum nu a reușit să o facă nici în trecut în perioada aceasta. Dar totuși, acum, ceva e schimbat. Înainte aș fi plecat oricum, indiferent de destinație, de însoțitori. Mi-aș fi tratat singurătatea cu peisaje și miresme, seri petrecute pe drum sau alături de prieteni din alte părți. Un răsărit pe plajă, un apus în vârf de munte, o chitară la un foc de tabără sau doar vântul și sunetul valurilor ce se sparg la țărm.

Primăvara din gând mă îndeamnă să fug în lume. Toamna din suflet îmi spune să plec cu tine…

 

This entry was posted in Politica sufletului, Ultimele Aberatii and tagged , . Bookmark the permalink.

7 Responses to Primăvară în gând… toamnă în suflet

  1. Pishky says:

    Și eu mă regăsesc în cuvintele astea. Sincer.

  2. eXIST says:

    Sensibilă postarea. Îmi place.

Leave a Reply

