Reflecții de iunie

Singurul lucru pe care nu îl putem alege pe lume este familia! Deși putem renunța și la ea!

ffriends1

Dar prietenii îi alegem! Le definim existența și viceversa! Ne dăm seama cât de mult ne-au influențat, din păcate, de cele mai multe ori, abia atunci când din diverse motive dispar din viața noastră! Uneori le ducem lipsa. Dar de cele mai multe ori ne gândim că este mai bine că ne-am ales un drum pe care ei nu îl pot urma. Uneori apar regrete. Alteori rămân doar aminitirile. Rămân în jurul nostru alți oameni, cunoscuți conjunctural! Ne formăm o nouă rețea de relații, ca o pânză de păianjen, din care cei inițiali, de cele mă multe ori dispar!

Am greșit eu? Ai greșit tu? Cui îi mai pasă? Mergem mai departe deoarece așa suntem educați. Logica face loc mândriei(de cele mai multe ori de moment).

Cine ești? Ești mulțumit cu deciziile pe care le-ai luat? Nu ai schimba nimic din trecutul tău?

Sunt EU! Cel care decide pentru el! Cel care răspunde focului cu foc. Cel care (la un nivel declarativ) nu se uită niciodată înapoi. Probabil împins de mândrie sunt foarte mulțumit cu deciziile pe care le-am luat.

Aș schimba ceva? Ar însemna să îmi calc mândria în picioare!

Dar ne uităm la ce s-a întâmplat în trecut și ne raportăm intodeauna la acest trecut. Măcar pentru a nu mai comite aceleași greșeli. Sunt ele greșeli atâta timp cât nu încercăm să le îndreptam?

Dacă ai avea mâine posibilitatea să schimbi ceva, ai încerca să îți ceri scuze în fața unei persoane pe care ai rănit-o?

Sau te-ai gândi cum să repari o decizie legată de job?

 Cine ești?

Ești mulțumit cu deciziile pe care le-ai luat?

Ce ai schimba în trecutul tău?

*foto: www.thechangeblog.com

 

 

This entry was posted in Pareri, Ultimele Aberatii and tagged , , . Bookmark the permalink.

2 Responses to Reflecții de iunie

  1. Eu nu, nu as cere scuze. Nu cred ca am ranit pe nimeni:)))

Leave a Reply

