0578

Băi și ajung acasă! Eram destul de obosit după berea băută în bar și pedalatul de acolo până acasă! Și îmi amintesc ce m-a întrebat Adrian(barmanul):
 
 – Băi ți-ai verificat biletul de tombolă?
 
 – Când dracu să îl verific? Eu am fost plecat în weekend, la munte, nici la eveniment nu am ajuns. Oricum nu mă interesează! Mi-am luat tricou pentru logo ul Free Riders!
 
 Totuși ajuns acasă, mă apuc, caut biletul, întru pe site, și văd numărul câștigător! 0578. Frate, ceva era în neregulă. Părea cunoscut numărul. Iau biletul mă uit… ceva dă cu virgulă. Terminația e la fel …78. Mă mai uit odată la monitor, mă uit la bilet! Nu! Clar, berea nu mă ajută! Imaginația se joacă cu mine!
 
 Alta abordare: iau biletul și îl lipesc de ecran, cu cifrele una sub alta. 0-0, 5-5,7-7,8-8…

Moto1
 
 Nu, clar nu e bine! Mă mai uit odată: 0-0, 5-5,7-7,8-8
 
 Hmmm se pare că am câștigat! Și atunci mă lovește: AM CÂȘTIGAT!!!”

Mai departe este istorie!

Istoria câștigătorului marelui premiu al tombolei “Iubim 2 Roți” – ediția a 2-a – o motocicleta BMW F800R, pus în joc de către organizatori: Free Riders împreună cu BMW Motorrad România.

bmw800

Este Cristian! Un tânăr biciclist de 29 de ani, bugetar, angajat după propriile spuse la “o companie aeronautică de scufundări în peisaj

Un tânăr ca mine și ca tine! Și-a dorit un tricou! Și a luat marele premiu! Nu deține categoria A pe permisul de conducere! Știu că își dorea să facă și acest pas! Acum îl va face!

Eu îi transmit pe această cale : felicitările mele, și asfalt uscat!

i2r

 

 

 

This entry was posted in Ultimele Aberatii and tagged , , , , , . Bookmark the permalink.

One Response to 0578

  1. cristian says:

    Merci asa sa fie

Leave a Reply

