Păreri…

 

 

 

 

Am ieșit iar din țară și încă sunt șocat. 

madrid

Stau la o terasă. Un porumbel vrea alune.E atât de curajos încât se suie pe masă și se autoserveste. Chelnerii sunt simpatici. O tipă de la masa alăturată, mă întreabă de sănătate(de aș putea să îi răspund în spaniolă…). Soarele arde, și îl simt deși stau la umbră. Berea e genială. Mi-e dor de casă, și de prieteni, deși îmi piere când aud o mână de români ce lucrează la renovarea unei biserici, înjurând de mama focului în română. Multe motociclete. Prea multe. Au loc în trafic, șoferii nu încearcă să dea peste ele.

Mi-aș dori să merg pe două roți aici. Oameni mișto, trafic lejer, o altă lume(deși îmi evocă la orice colț Bucureștiul). Iubesc Germania!

Dar… ador madridul! Ciudat nu? Mai ales pentru mine…

This entry was posted in Pareri. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

