Poate

Ca este timpul sa realizez ca nu pot rezolva totul.

Ca sunt singur si nu am prieteni.

Ca intr-o zi o sa fac ceva frumos pentru mine si cei din jurul meu. Dar nu azi. Astazi sunt la pamant.

Ca imi dau seama ca nu ne potrivim…  Stiu este vina mea.

O sa dispar din viata ta. Este cel mai bun lucru care ti se va intampla.

Ca cel mai bun lucru care mi se poate intampla este sa fiu singur. Fara nimeni, Fara prieteni, fara trecut, si fara viitor. Doar un prezent incert.

As vrea sa urlu.. si o fac.. singur si degeaba.Urlu la pereti. Si ei nu imi raspund.

As vrea sa iert, sa plang, sa merg mai departe. Mi-e greu acum.. vad eu maine.

Nu am nevoie de nimeni.Cum am stat singur in orase straine o pot face si la mine acasa.

Sau.. nu. Sigur voi afla ca.. poate…

This entry was posted in Ultimele Aberatii. Bookmark the permalink.

3 Responses to Poate

  1. vladvvlad says:

    am invatat primit niste lectii.. hard way… merci mult pentru grija 😦

Leave a Reply

