5 Motive

M-ai rugat sa iti comunic cinci motive. Incerc sa le iau in ordine:

1. Pentru modul in care arati. Daca iti aduci aminte discutiile noastre initiale, a fost ceva la prima vedere. Te-am vazut si am vrut sa te cunosc. Instant. Noroc ca berea da curaj!

2. Pentru fragilitatea pe care o afisezi, dublata de o putere interioara pe care putini o inteleg. Pentru ca mereu reusesti sa surmontezi situatii pe care tu singura le etichetezi ca “fara iesire”. Si totusi iata-te dupa atatia ani, foarte bine, chiar daca la nivel declarativ situatia sta altfel. Pentru ca am invatat cate ceva de la tine aproape in fiecare zi.

3. Pentru toate tampeniile pe care le faci(din punctul meu de vedere), si pentru ca mereu iti recunosti “greselile” chiar daca nici greseli nu sunt. Asa zisele greseli sunt de fapt experimente pe care le efectuezi, urmand sa afli daca rezultatul iti este folositor sau nu. Dar uneori m-as simti si mai bine daca doar pur si simplu m-ai asculta. Ti-ar fi si tie mai usor.

4. Pentru ca m-ai facut sa vreau mai mult de la mine. Pentru ca mi-ai deschis ochii in cateva randuri, desi initial te-am contrazis puternic, si in acelasi timp ai ramas alaturi de mine, oricate tampenii am zis sau am facut.

5. Pentru ca esti departe, si in acest fel nu ne putem sparge capetele reciproc cu tigaile din bucatarie dupa trei zile de convietuire. Si pentru ca stiu ca orice s-ar intampla, mereu vei fi acolo pentru mine… chiar daca doar ca o sora… sau ca un far pentru marinarul pierdut in furtuna, ce cauta tarmul.

Pentru toate aceste motive te iubesc. Si mai sunt si altele. Dar alea se spun face to face!

This entry was posted in Ultimele Aberatii. Bookmark the permalink.

One Response to 5 Motive

  1. Valeria Crăciun says:

    Ce frumoooooos!!!!!!! Imi scrii si mie o scrisoare? 😀

Leave a Reply

