Revelion cu Meg Ryan si Gavroche

Bai.. si a venit revelionul.

med_gallery_3_7_477754

Eu decis. Clar! Stau acasa, beau o bere, ma uit la 3 filme si doua sketchuri la tv si adorm dupa ce termina astia cu “bombele”. Pregatirile au fost in toi: cumparat 3,5 l de bere(de doua feluri), si 300 de grame de ciocolata crema de la Mega. Sarmale si salata de buf in frigider. Vin spumat… tot acolo. Tigari. Si cafea.

Pus tricou rosu( nu de alta dar chiloti rosii nu mi-am achizitionat). Pantaloni si bluza trening. Motanul cumintel la el in camera.

M-am decis sa fac un fel de colaj pe fb cu ce se gaseste la tv. Cum dracu se face ca am primit si cateva invitatii de ultima ora de a imi misca fizicul din casa? Dar lenea combinata cu frigul de afara m-au convins sa raman pe pozitie. Pe canapea, cu laptopul in fata, si telecomanda in mana.

Pasul unu.. anunt pe FB ca voi petrece un “faisbuclion”. Sincer nu credem ca mai gasesc adepti pentru acest nou tip de sarbatorire a revelionului.

Si se trezeste o prietena de-a unei prietene sa imi dea like si sa se anunte si ea… la fel de petrecareata. Ce-i drept in anul nou o astepta o partida de sex. Dar pana atunci… mai era.

Alta prietena se anunta prezenta(din spania). Ce-i drept o suspectez ca a adormit la un moment dat. Sau am ametit-o cu prea multe statusuri?

Si mai gasisem pe net cu o seara inainte o persoana interesanta pe net. Bai credeam ca e baiat cand mi-a dat add pe fb. O cheama “Gavroche“. Si nu.. E fata. Surprinzator nu?

Eh.. ca sa nu lungesc prea mult… facuram noi o traditionala conferinta, ne hliziram, am dat noroc(virtual), fiecare cu ce bea… si am ras(cel putin eu unul) la un moment dat cu lacrimi.

Iar apoi.. Gavroche m-a invitat si la film.. si am vazut in doi(nush cate sute de km intre noi) si juma de film. Doar ca nici acum nu stiu daca baiatul a ramas cu fata.

Colac peste pupaza, declar public ca a fost un revelion mai mult decat reusit. Am iesit din tipar pentru ca nu am urmat uzantele datorate unei asemenea ocazii. M-am distrat(oricat de dubios ar suna). Mi-am ales singur ce ascult. Am vazut ce am vrut. Si am cunoscut mai bine oameni pe care ii stiam de pe fb doar. Si nici nu a trebuit sa dau oameni afara din casa, sau sa alerg dupa taxi/ratb, ca sa ajung acasa.

P.s. De doua zile tot ore tampite de somn am, ca stau cu aceleasi persoane la chat.

Un an nou fericit va urez. Si cat mai multe chestii pe care in mod normal nu le-ati face.

Uneori …. face sens

This entry was posted in Ultimele Aberatii. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

