Simbolistica

reich

Ca sa ne intelegem, nu sunt rasist(mai mult decat altii cel putin).

Am tot respectul pentru victimele nazismului. Am plans cand am vazut povestea lui Sophie Scholl(ucisa pentru ca a crezut in libertatea de exprimare), si alte povesti din razboi. M-a durut sa aflu ca armata romana a participat la deportari in defavoarea unor oameni nevinovati… Sau vinovati ca s-au nascut si au fost botezati intr-o anumita religie/etnie(evrei/tigani).

Dar sincer, mai rau decat secera si ciocanul ca simbol,a fost zvastica.

Un simbol care a adus numai moarte si nefericire in Europa. Bai dar ma socheaza maxim ca la 70 de ani de atunci, semiluna, in numele Profetului, sperie oameni simpli ca mine si ca tine. Ma sperie ca prietenii mei din Londra, Madrid, Paris, pot muri maine in numele lui Allah. Ma sperie ca sunt fara aparare in fata unor dobitoci care au crescut invatati fiind, ca ii asteapta 14 fecioare in rai, daca omoara necredinciosi(a se citi crestini). In mortii ma-tii… crezi ca o sa le poti fute pe toate? Nu boule, ca nu mai ai pula. Esti mort imbecilule!

Serios, ca sa ma intelegeti, as reinfiinta trupele SS numai ca sa ii sperii pe dobitocii astia.

Deoarece “Pacea este facuta de arme”.  Pentru ca se pare ca doar violenta poate impiedica violenta. Pentru ca doar focul poate invinge focul.

Declaratiile deja nu isi mai au rostul. Stiu ca exista si nevinovati musulmani. Cum exista si sute sau mii de crestini, ca mine si ca tine, care au murit degeaba. In ultimul an.

Probabil ca o organizatie de tipul Waffen SS i-ar speria. Probabil ca un vultur cu o zvastica in gheare i-ar faca sa se gandeasca de doua ori inainte sa imi arunce in aer prietenii. Pentru ca razbunarea mea prin intermediul acestui simbol destestat i-ar face sa dea inapoi. Sa se duca sa isi “castige” cele 14 fecioare in teritoriile islamice.

Acolo unde nu ma pot afecta pe mine, prietenii mei, sau familia mea.

Prefer sa raspund focului cu foc decat sa mor ca un prost in timp ce ma duc la munca.

Stiu ca voi jigni multa lume cu acest articol… dar este pentru prima oara cand nu imi voi cere scuze.

Pacea este facuta de arme. Si de simboluri.

This entry was posted in Ultimele Aberatii. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

