Oameni

Sunteti multi cei  pe care i-am simtit aproape de mine, intr-un moment sau altul. Oameni datorita carora, inca sunt cu nervii la locul lor, oameni care m-au ajutat sa trec peste momentele dificile din viata. Familie sau prieteni. Oameni pe care soarta mi i-a scos in cale, si care mi-au definit intr-un fel sau altul viata. Oameni pe care aceeasi soarta, ii trimite departe de mine. Sau poate nu soarta, ci visele lor. Aceiasi oameni carora le doresc tot binele din lume. Pentru ca pe unii dintre voi ii voi vedea mult mai rar, pe altii deloc, si pe ceilalti in functie de cum vom avea timp/chef, etc.

Intr-un fel sau altul, toti mi-ati definit existenta. Iar aici ma refer doar la voi, aceia care ati facut acest lucru intr-un mod pozitiv. Aceia carora datorita am reusit sa ajung pana aici. Cu toate tiglele pe casa. Singur probabil nu as fi reusit.

Stau si ma uit in urma, si ma gandesc la faptul ca mi-as dori sa va adun odata pe toti in aceeasi camera. Sa ma uit la fiecare si sa va multumesc, pentru ca existati, si pentru ca la un moment dat v-ati gandit la mine, si nu numai.

Nu stiu cum sa rasplatesc faptul ca mi-ati permis sa fac parte din viata voastra.

Sper totusi, ca daca va fi nevoie vreodata, sa pot sa fiu acolo, alaturi de voi, asa cum voi ati fost alaturi de mine cand a fost cazul.

Nu stiu cum sa va arat ceea ce simt fata in fata. Dar o fac aici. Stiu ca nu voi fi injurat pentru asta. Eu in viata de zi cu zi sunt cel glumet. Mi-ar fi greu sa ma exprim altfel decat prin glume. Lacrimile le port in suflet.

Asa cum va port si pe voi. Chiar daca nu o arat.

friends

This entry was posted in Ultimele Aberatii. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

