In Memoriam

Sunt doua zile de cand am aflat vestea ca o prietena a disparut dintre noi. Si de doua zile stau si ma intreb: oare ce pot spune? Ce pot scrie?

miky

Nu ne-am vazut demult. Viata ne-a dus pe carari diferite. Fiecare pe drumul lui, De fapt, ma simt obligat sa recunosc ca drumurile noastre s-au intersectat intamplator. Dar a fost o ciocnire(sau mai multe de-a lungul timpului) care imi vor ramane in memorie toata viata.

Seminte sparte la tine in parculet, pasiunea ta pentru masini, nopti nebune de vama, cluburi care tie ti-au placut, pentru ca iti placea oarecum alt gen de muzica spre deosebire de mine. Prietenia ta cu sora-mea. De fapt in viata ta cel mai important lucru pe care l-am “adus” a fost sora mea.

Si stand sa rememorez ce am apreciat mereu la tine(pe langa pofta ta de viata si “suturile” pe care mi le-ai dat ori de cate ori ai avut ocazia), imi dau seama ca m-a impresionat modul tau de a te imprieteni cu oricine, chiar si cu cei pe care nu ii placeai in mod special.

Mi-as fi dorit sa mai bem un shot in Vama(desi eu tot nu ma inteleg cu bautura ta preferata – Jeagermeister).

Iti promit ca il voi bea in cinstea ta.

Ramai cu bine suflet frumos…

This entry was posted in Ultimele Aberatii. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

