Despre nimic…

As asculta o melodie! Ar putea fi asta! Sau nu. Este trista, am nevoie de ceva mai vesel! Poate asta. Dar nici asta nu este o melodie neaparat vesela. La tv nimic de vazut! Ceva definitoriu pentru secolul in care ne aflam. Pe podea o pisica plictisita, plictisita de a mieuna ca vrea sa fie mangaiata. Eu nu reactionez. Ma doare o masea. Daca nu imi trece durerea, maine ma duc la dentist… chiar de ziua mea. Yey… sper sa scap usor. Daca o sa ma doara o sa urlu. Motanul se uita la mine si imi da tarcoale. Daca il mangai, fuge; daca nu, miauna. Imi urla telefonul… tot felul de notificari de facebook. Nu suna…. Jazz e happy… se scarpina. Trebuie sa calc o camasa. Este luni, si viata de muncitor nu cunoaste pauza.

M-as plimba! In sa cu casca pe cap! Va veni si momentul ala! Dar pana atunci.. La multi ani!

Acestui blog caruia am uitat sa ii urez toate cele bune cand era momentul. Are doi ani…

Si ascult de fapt asta! Si nici macar nu sunt manelist :))

This entry was posted in Ultimele Aberatii. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

