Idee de personalizare

Stau de aproximativ jumatate de ora si privesc pagina goala pe monitor, intrebandu-ma ce sa scriu oare pentru prima proba SuperBlog Spring 2015.

Traim intr-o lume in care se pune accent pe globalizare. Ne hranim cu aceleasi produse din Romania pana in SUA, ascultam cam aceeasi muzica, vedem aceleasi filme. Nu mai exista o diferenta notabila intre un tanar roman, american, german, italian sau spaniol. Poate lingvistice, si culturi diferite. Care totusi au tendinta sa se comaseze. Spaniolul adora sarmalele, americanului ii place sushi, romanului hamburgerul. Si ca sa ma apropii si de ideea de baza, ne imbracam majoritar la fel, urmand aceleasi tendinte in materie moda.

Dar totusi noua, ca oameni, ne place sa ne pastram individualismul. Ne place sa iesim in evidenta intr-un mod personal. Ne place sa fim creativi. Iar aceasta creativitate, poate fi cel mai bine pusa in evidenta – la prima vedere, prin stilul vestimentar abordat. Dar ce te faci, cand iesi undeva si observi ca nu esti singurul care poarta un anumit model de camasa, sau un anumit tip de pantalon? Le personalizezi. Iti lasi imaginatia sa preia controlul. Si cel mai important este faptul ca poti face acest lucru si pentru cei din jurul tau. Cum ?

Eu voi  cauta sa imi achizitionez o masina de cusut. Fiind nascut in perioada ce a precedat revolutia, inca imi amintesc de faptul ca parintii mei aveau un asemnea dispozitiv in dotare, cu ajutorul caruia imi reparau hainele distruse in urma unor brave fapte de vitejie pe campul de joaca din fata casei/blocului.

cusut2

Traim in secolul vitezei deci pentru achizitionare voi alege un magazin de electrocasnice – online bineinteles. Pe langa acest aspect, eu unul as dori sa imi achizitionez un produs calitativ, care sa isi poate amortiza investitia intr-un timp estimat, fara a fi nevoit sa apelez la servicii de service, asa ca voi alege firma Brother – provine din Japonia, si are 100 de ani de experienta in domeniu, atribute pe care le consider in concordanta cu nevoile mele.

Avand in vedere ca masina de cusut aleasa de aici, are o serie intreaga de facilitati, imi va fi foarte usor cu ajutorul ei sa personalizez haine achizitionate din comert, sau chiar sa creez o noua linie vestimentara, bineinteles  in functie de dorinta celor care vor apela la serviciile mele.

Sper doar ca cititorii acestui articol sa nu isi cumpere si ei o masina de cusut.

Oricum in mod sigur voi incepe prin a-mi personaliza propriile haine.

Acest articol este scris pentru Superblog Spring 2015.

This entry was posted in Ultimele Aberatii. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

