Solutie cu Farmec

Uitasem ce inseamna fericirea. Saream din “relatie” in relatie, fara sens, fara scop. Intalneam femei, care din varii motive erau incantate de mine. Pentru cum sunt, cum gandesc, pentru ca ma imbrac in piele si conduc un motor.

Ele erau incantate, indiferent ca era vorba de o nebunie de o noapte, o saptamana sau o luna. Eu nu. Cautam in continuare altceva, nestiind exact ce inseamna acest altceva. Gaseam repede motive sa “scap” de ele. Relatii(mult spus) fara inceput, fara sfarsit, fara trecut, fara viitor. Ma speria ideea de a ma atasa de cineva. De fapt respingeam din start ideea. Viata decurgea intr-un stil monoton, fara prea multe complicatii, dar si fara surprize. Munca, petreceri, femei, toate intr-un vartej fara sfarsit. Si apoi o pauza. Prelungita. M-am saturat, si m-am inchis in mine, in casa, in cochilia mea. Si totusi, inchisul asta nu inseamna ca ocaziile au incetat sa apara.

Dar, nimic care sa imi atraga atentia in mod special, si din acest motiv am incetat sa mai ies.

Pana intr-o seara obisnuita de iarna, in care o poza pe un site mi-a atras atentia. M-a facut curios(de obicei sunt curios), asa ca am decis sa iau legatura cu subiectul fotografiei. Surpriza a fost ca am gasit-o destul de usor pe acea retea de socializare pe care toata lumea o foloseste, si am zis un  simplu “buna”. Nu ma asteptam sa imi raspunda.

Dar mai ales nu ma asteptam ca de la o zi la alta sa discutam din ce in ce mai mult, sa descopar mai mult decat o poza de pe internet, ci omul din spatele ei. O femeie complexa, matura, inteligenta, cu umor, frumoasa. Incet dar sigur a discuta cu ea zilnic devenise un fel de drog pentru mine. Nu ma mai saturam, mai ales ca exista deschidere si din partea ei. Asa ca dupa un timp am decis sa ne intalnim si in offline. Si bineinteles, ca “relatia” online, s-a transformat incet dar sigur intr-una adevarata. Am descoperit ca si in viata reala este la fel de fascinanta ca si pe internet. A reusit sa imi doboare sistemul de ziduri pe care mi-l creasem pentru singuranta mea emotionala.

Prima problema reala pe care am intalnit-o  a fost ziua ei. Mi-am dat seama in urma discutiilor purtate ca este  diferita fata de alte fete intalnite de mine. Stiam sigur ca nu suporta florile(ciudat nu?). Dar in acelasi timp am realizat ca nu stiam exact ce i-as putea lua, lucru care sa ii si placa. Si totusi mi-am amintit ca sunt blogger, si ca de bine de rau, ii cunosc pe cei de la Farmec, pentru care am mai scris in cadrul concursului Super Blog.

Asa ca am decis sa aflu de la ei de pe site ce game de produseau mai aparut, descoperind astfel noua gama Gerovital Hapiness, ce ofera solutii pentru trei tipuri de ten:

– ten uscat – caise

-ten normal  – zmeura

– ten mixt/gras – afine

Avand in vedere ca am descoperit ca este vorba despre o gama noua, am ales sa aflu ce fel de ten are domnisoara. Dupa o lunga discutie in cadrul careia, am fost nevoit sa o trag de limba, fara a-i oferi vreun motiv de suspiciune, am aflat ca are tenul mixt/gras. Asa ca am ales Gerovital Happiness Afine.

FB_promo_afine

O solutie eleganta, care i-a adus un mare zambet pe fata(un zambet pe care il ador de altfel).

Asa ca va recomand ca in momentele in care sunteti in pana de idei pentru asemnea situatii  sa apelati cu incredere la cei de la Farmec. Ii puteti gasi aici.

In cazul asta de fericirea ei exterioara are grija Gerovital Happiness iar de cea interioara ma ocup eu. Deoarece ea clar se ocupa de a mea.

Acest articol este scris in cadrul competitiei SuperBlog Spring 2015.

This entry was posted in Ultimele Aberatii. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

