Draga conservarule…

Tie conservarule… iti va fi greu sa intelegi.

ablog

Ca nu sunt ca tine, desi eu la baza, sunt totusi, ca tine. Am invatat sa conduc o masina. Am facut asta cu succes ani de zile. Dar asa cum tu ai descoperit Counter Strike.. eu am descoperit motocicleta. Stiu ca nu te uiti dupa mine in trafic. Nu te intereseaza. Iti fumezi tacticos tigarea in timp ce stai la semafor. Si esti ignorant. Ignori ploaia, ignori pe cei ce stau in statie asteptand tramvaiul. Muzica iti urla in difuzoare. Nu te intereseaza despre biciclistul, sau scuteristul ce trec pe langa tine. Lasa ca ii depasesti tu cu 30 la ora – ca … asta e viteza de deplasare cu masina prin oras. Te duci acasa sa joci WOW. Este apogeul vietii tale. Nevasta urla ca nu te ocupi de copil. Dar tu iti faci o noua baza. Sau dai un head-shot.  Viata ta este intensa. Maine te asteapta, iar, o noua zi de, stat la semafoare. De injurat pe cei ce te depasesc in timp ce iti fumezi tigarea. Adica pe cei ca mine.

Dar tu nu poti intelege. Nu poti intelege ca cele opt airbaguri care te apara, nu te fac un super om. Decat in lumi virtuale. Nu poti intelege ca nici eu nu sunt un super om.. si mai ales ca depind de foarte multe ori doar de atentia ta.

Pe care nu mi-o acorzi. Imi acorzi doar dispret. Ma vezi si te gandesti ca sunt doar un ticnit care vrea sa isi doneze organele. Dar cine esti tu sa ma judeci? Iti spun eu cine esti: esti cel care ma baga in spital in 80% din cazuri. Esti cel care isi indeamna pasagerul sa se dea jos din masina fara sa verifici in oglinzi daca este in siguranta. Esti cel care se plange ca ti-am rupt usa… nu ca eu sunt in gips la spital. Iti respect viata, respect faptul ca on line esti un leu. Dar nu iti pot respecta ignoranta. Deoarece de cele mai multe ori viata mea depinde de existenta ei.

Asa cum tu traiesti in lupte virtuale, eu traiesc luptand real. Cu fiecare km pe care il parcurg fara evenimente. Asa cum tu te bucuri ca teroristul care tragea in tine a ramas fara munitie, asa ma bucur eu, ca am reusit sa evit sa ma opresc sub masina ta – deh, nu m-ai vazut.

Draga conservarule esti un ignorant, unul care se uita la stiri si in adancul sau se bucura ca unul ca mine s-a facut zob(pentru ca stii tu ca noi suntem niste nebuni care gonim cu 300 de km  la ora). Dar nu ma cunosti. Din nefericire eu te cunosc pe tine. Esti taximetrist, agent de vanzari, curier, sofer de duminica. Esti un pericol public, chiar daca nu ti-ai luat permisul in Arges. Ma injuri cand iesi la bere cu prietenii.., si doar pentru ca am ajuns inaintea ta din punctul A in punctul B, inaintea ta. Si ca am trecut pe langa tine cand stateai la semafor. Eventual te-am si avertizat accelerand. Ca tu sa ma auzi, iar eu ca ajung sa imi vad prietenii.

Nu iti cer sa traiesti ca mine, adica “periculos”. Iti cer sa ma respecti in trafic. Pentru ca asa cum tu ai descoperit ca in masina esti un zeu, eu am descoperit ca pe motocicleta sunt eu. Nu zeu, ci doar un om care a ales un mod diferit de a trai.

Ador drumul, noaptea, eu cu doua roti sub mine. Ador sa nu ma intalnesc cu tine. Ador sa imi ating tinta fara a fi nevoit in cel mai bun caz, sa te injur. Este optiunea mea. Iubesc 2roti.

Daca vrei sa ma cunosti, poti sa o faci. Te astept aici.

Daca nu intelegi unde esti invitat intreaba-ma. Iti stau la dispozitie.

This entry was posted in Ultimele Aberatii. Bookmark the permalink.

9 Responses to Draga conservarule…

  1. ratzone says:

    ce ti am simtit textul asta. mi a dat emotie mare si puternica

  2. Anonim says:

    In timp ce iti inteleg punctul de vedere, ca si motocilist, nu pot decat sa observ valurile de frustrare care curg imvolburate din randurile tale.

    Ce treaba are conservarul cu CS-ul, sau cu WoW-ul sau cu StarCraft-ul, nu o vad. Cu atat mai putin inteleg introducerea acestora in mediul asfaltic pe care, zi de zi, il impartasim, fie pe doua roti cu sau fara motor, patru, sau mai multe roti.

    Prin prisma propriei experiente, am observat ca majoritatea celor care creaza probleme in trafi, sunt impartiti in doua categorii. Profesionistii, mai exact, taximetristi, cat si teribilisti. Iar cei din urma, ii gasesti atat pe doua, cat si pe patru roti.

    Si in final, daca pentru tine “a atentiona” e sinonim cu “a accelera”, eu zic, ca si multi altii care vom fii la Iubim 2 Rotii (Daca tot tii sa le faci reclama), ca acolo este principala problema, si iti recomand cu caldura acest articol scris de un alt confrate pe doua roti. 🙂

    https://calatoriifestinalente.wordpress.com/2012/05/23/am-devenit-motociclist-oare-cat-mai-am-de-trait/

    • vladvvlad says:

      Sincer.. Cs ul sau Wow ul nu au neaprat nici o treaba, era doar un mod de a sublinia o idee. Articolul lui Oresti, este, pentru mine cel putin, de capatai. Intr-adevar am exagerat, foarte mult in cadrul acestui articol, dar am facut asta cu scopul de a sublinia ignoranta. Nu consider ca motociclistii sunt o specie rara(padure fara uscaturi nu exista), dar din nefericiere, statistic vorbind, ne rupe gatul de cele mai multe ori din cauza soferilor neatenti. Cand am spus accelerz ma refeream la simplul fapt ca .. dau gaz sa ma auda. Tu ai inteles ideea. Dar cati sunt ca tine? iti multumesc pentru comentariul pertinent.

      • Anonim says:

        Zilele astea a aparut o campanie organizata de Politia Romana. Campanie care incepea cu un indemn foarte bun pentru noi. Nu-ti lasa viata in mana altora. Fi tu atent si pentru cei din jur.

        Iti inteleg exagerarea in scopul punctarii unor idei, si bineinteles, intr-o masura artistica. La sfarsitul zilei, toti avem dreptul la exprimarea pareri proprii. Factual, nu pot spune decat ca mi-as dorii sa dau de mai multi “lei in mediul online” pe strada, pentru ca stiu ca acei oameni, intr-un fel, sau altul, isi ascut atentia, spre deosebire de un cartof de canapea.

        Mi-as dori, de altfel, sa ajungem, cu ajutorul paradelor si evenmentelor ca Iubim 2 Roti, cat si prin alte actiuni mai mult sau mai putin similare, ca statisticile sa devina doar o umbra intunecata a unui trecut dureros, si ca vietile noastre sa nu fie supuse decat unui minim risc posibil. Realist, inteleg, ca mai avem cativa ani de tras pana acolo.

        Pana atuni. Te salut, cu mult respect.
        Un coleg de trafic.

        /salute

    • flo76 says:

      Imi place postarea ta, te inteleg desi ma vad in postura conservarului.Nu toti conservarii pe patru roti sunt rai asa cum nu toti bikerii sunt buni.

  3. Mircea says:

    Sunt de acord cu tine intr-o oarecare masura. Sunt si eu motociclist de ani buni si conservar de asemenea. O sa-mi spui ca nu exista padure fara uscaturi iar eu o sa-ti spun ca se cheama selectie naturala.

    Cum pot eu numi ca si conservar pe confratele motociclist care nu mai departe de ieri trecea pe o straduta printre blocuri cu un R6 cu toba scurtata “sa-l auda lumea” cu motorul turat in 10-12.000, asfalt rece, printre masini parcate, in jurul pranzului cand misunau copii pe trotuare?
    Cum pot eu numi acest confrate care trece cu motocicleta lui printre masini si in momentul in care nu mai are loc o tureaza ca un descreierat? S-a gandit el vreodata ca poate copilul meu doarme/ dormea in masina?

    Mersul printre benzi la semafor e ilegal si politistul inchide ochii iar soferii (pardon, conservarii) ne accepta dar nu sunt obligati. Exista intradevar taximetristi (dar nu toti), cucoane cu telefonul, etc dar mai intai eu consider ca trebuie sa ne revizuim noi atitudinea, sa vedem barna din ochiul nostru si mai apoi paiul din ochiul vecinului; facem marsuri de constientizare dar plecam de acolo pe o roata.

    Si eu mi-as dori sa pot folosi mai mult doua roti decat patru, o fac de cate ori este posibil si folosesc masina in oras la minim, mi-as dori sa avem sezon mai lung dar nu se poate, sa speram ca aparitia circuitului mult visat o sa mai domoleasca din raceri, sa speram ca…. sa speram
    Cu respect,
    Un confrate conservar

    • vladvvlad says:

      Am exagerat special. Am exagerat pentru ca era sa ma omoare unul eu fiind pe bicicleta… iar el a schimbat directia fara a se asigura. Am exagerat si am primit si aprecieri si cuvinte mai putin laudative. Dar nu asta este important. Exagerarea asta generalizata.. si-a cam atins scopul din punctul meu de vedere. Si eu inainte de moto, sau ciclist.. sunt conservar(asta este). Dar mie mi-au atras atentia multe lucruri…. incerc sa atrag si eu atentia mai departe. Daca nu pentru mine, macar pentru prieteni/prietene. Sa nu pateasca ceva aiurea fara vina.

Leave a Reply

